امتیاز شیرین فلسطین از امارات / کار صعود تیم بنتو گره خورد

تیم‌های امارات و فلسطین در چارچوب بازی‌های گروه C جام ملت‌ها برای هم به تساوی رسیدند.

امتیاز شیرین فلسطین از امارات / کار صعود تیم بنتو گره خورد

به گزارش مملکت آنلاین، در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ از ساعت ۲۱ امشب، تیم‌های امارات و فلسطین از گروه C با قضاوت احمد علی در ورزشگاه الجنوب الوکره قطر به مصاف هم رفتند.

دو تیم همگروه کشورمان در حالی امشب به مصاف هم رفتند که امارات در بازی اول برابر هنگ‌کنگ به پیروزی رسیده بود و فلسطین برابر تیم ملی ایران شکست خورده بود.

در این دیدار هم روی سکوهای ورزشگاه حمایت تماشاگران دو تیم از مقاومت مردم فلسطین مشهود بود و تماشاگران با پرچم فلسطین همبستگی‌شان را با مردم غزه اعلام کردند.

امارات بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۲۳ با ضربه سر الامیری به گل رسید و یک بر صفر از فلسطین پیش افتاد.

در دقیقه ۳۷ خلیفه مبارک پس از خطای پنالتی روی مهاجم فلسطین و پس از مشورت داور با کمک داور ویدئویی، باکارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا با ده نفره شدن، کار امارات برای حفظ گل زده سخت شود. دروازه‌بان امارات اما در ادامه با مهار پنالتی تامیر صیام، فلسطین را از رسیدن به گل مساوی بازداشت.

نیمه اول با برتری یک بر صفر امارات به پایان رسید و فلسطینی‌ها برای جبران چشم به نیمه دوم داشتند.

در شروع نیمه دوم، فلسطین با استفاده از یک یار بیشتر، فشار روی دروازه امارات را بیشتر کرد و در نهایت در دقیقه ۵۰، ارسال صیام با ضربه سر عبدالعزیز مدافع تیم امارات وارد دروازه این تیم شد تا فلسطین با این گل به خودی بازی را به تساوی بکشاند.

در دقایق باقی‌مانده، تلاش دو تیم نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت امارات و فلسطین به تساوی یک - یک رضایت بدهند.

امارات با این تساوی ۴ امتیازی شد و به صورت موقت و بالاتر از ایران با یک بازی بیشتر، در صدر جدول گروه C قرار گرفت و فلسطین هم با یک امتیاز در رده سوم ایستاد.

در دیگر بازی این گروه، فرداشب از ساعت ۲۱ تیم ملی فوتبال ایران به مصاف تیم هنگ‌کنگ می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر