مسی به دنبال کسب ۸ جام مختلف در سال ۲۰۲۴

فوق ستاره فوتبال جهان می‌تواند در سال جدید میلادی هشت عنوان قهرمانی به دست بیاورد.

مسی به دنبال کسب ۸ جام مختلف در سال ۲۰۲۴

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از TYC، لیونل مسی پس از پایان سال ۲۰۲۳ در آن چندین رکورد را شکست، به تلاشش  برای کسب عناوین قهرمانی بیشتر در سال ۲۰۲۴ با تیم ملی آرژانتین و اینتر میامی ادامه خواهد داد. کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی قطر، هشت شانس برای گسترش مجموعه افتخاراتش خواهد داشت. کوپا آمریکا و لیگ قهرمانان کونکاکاف مهمترین تورنمنت‌های او در سال جدید هستند.

تیم ملی آرژانتین در سال ۲۰۲۴ بازی‌های زیادی خواهد داشت. آلبی سلسته علاوه بر بازی‌های دوستانه و تداوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آمریکای جنوبی، از عنوان قهرمانی کوپا آمه‌ریکا در سال ۲۰۲۱ نیز دفاع خواهد کرد. آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی قرار است در مرحله گروهی با پرو برنده دو دوره رقابت‌ها،  شیلی و برنده دیدار کانادا - ترینیداد و توباگو پیکار کند و در گروه چهارم، برزیل برنده ۹ دوره رقابت‌ها با کلمبیا در یک گروه قرار دارد. در دوره قبلی کوپا آمریکا در سال ۲۰۲۱، آرژانتین در فینال یک بر صفر برزیل را شکست داد.

دو هفته بعد از این رقابت‌ها، قرار است رقابت‌های المپیک در پاریس برگزار شود و تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین به رهبری خاویر ماسکرانو می‌تواند در صورت صعود در این رقابت‌ها حاضر شود. اگر آنها واجد شرایط شوند، هر کشور می‌تواند سه بازیکن بالای ۲۳ سال را بگیرد و ماسکرانو هرگز حضور لئو مسی را در المپیک پاریس رد نکرده است. ماسکرانو درباره حضور لیونل مسی در المپیک گفت:‌ اگر او بخواهد بازی کند، به او خوش‌آمد می‌گویم اما اول باید سهمیه المپیک را کسب کنیم. درهای تیم ملی به روی او باز است تا هر کاری می‌خواهد انجام دهد. چرا نتوانیم طلای المپیک پکن را تکرار کنیم؟

شش عنوانی که مسی می‌تواند در سال ۲۰۲۴ با اینتر میامی کسب کند

تیم لیونل مسی در کنفرانس شرق است و فصل ۲۰۲۴ اولین فصلی خواهد بود که مسی می‌تواند در کل لیگ بازی کند و بنابراین شانس زیادی برای صعود به پلی آف و مبارزه برای قهرمانی وجود خواهد داشت.

لیگ کاپ دومین جامی است که مسی می‌تواند امسال کسب کند. مسی فصل قبل توانست به قهرمانی در این جام برسد. آن قهرمانی به معنای کسب چهل و چهارمین عنوان قهرمانی در دوران حرفه‌ای او بود و باعث شد او با پشت سر گذاشتن دنی آلوس با ۴۳ عنوان قهرمانی، موفق‌ترین بازیکن تاریخ شود. 

اینتر میامی با قهرمانی در جام اتحادیه، حق حضور در جام بین‌آمریکایی را به دست آورد. لئون مکزیک (قهرمان لیگ قهرمانان کونکاکاف)، فلومیننزه (قهرمان کوپا لیبرتادورس) و کیتو (قهرمان کوپا سودآمریکانا) نیز در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

چهارمین جام ممکن، لیگ قهرمانان کونکاکاف است، جایی که برنده بازی نشویل و دپورتیوو موکا از جمهوری دومینیکن در مرحله یک هشتم نهایی حریف اینتر میامی خواهد شد. اگر اینتر میامی قهرمان شود، حق حضور در جام بین قاره‌ای را در پایان سال به دست خواهد آورد، تورنمنتی که جایگزین جام جهانی باشگاه‌ها شده و (از سال ۲۰۲۵ هر چهار سال یک‌بار  برگزار می‌شود) و قهرمانی در این جام می‌تواند پنجمین قهرمانی مسی را با اینترمیامی رقم بزند.

ششمین عنوانی که مسی می‌تواند با اینتر میامی کسب کند جام اوپن آمریکاست.

باید دید برنده هشت توپ طلا در نهایت چند جام از این هشت جام احتمالی را در سال جدید میلادی به دست خواهد آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر