لیگ قهرمانان اروپا: صعود پرگل پورتو با گلزنی طارمی / بارسلونا باز هم ناامیدکننده بود / کامبک میلان با حذف نیوکاسل

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صعود پورتو با گلزنی طارمی، شکست بارسلونا و کامبک میلان برای حذف نیوکاسل به پایان رسید.

لیگ قهرمانان اروپا: صعود پرگل پورتو با گلزنی طارمی / بارسلونا باز هم ناامیدکننده بود / کامبک میلان با حذف نیوکاسل

به گزارش مملکت آنلاین، شش بازی پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

صعود مقتدرانه تیم سیمئونه

دو تیم آتلتیکو مادرید و لاتزیو در چارچوب هفته شش لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته بودند که این بازی در نهایت با پیروزی ۲-۰ تیم اسپانیایی به پایان رسید.

شاگردان سیمئونه توانستند با دو گل آنتوان گریزمان و ساموئل لینو کار حریف را در مادرید تمام کنند.

پیش از این دیدار صعود هر دو تیم به مرحله یک هشتم قطعی شده بود و دیدار امشب تنها برای تعیین صدرنشین بود.

برد تشریفاتی سلتیک مقابل تیم جهانبخش

دیدار تشریفاتی سلتیک و فاینورد در حالی با برد نماینده اسکاتلند به پایان رسید که تفاوتی در جایگاه دو تیم در جدول ایجاد نشد.

یالما دقیقه ۳۳ از روی نقطه پنالتی و لاگربیلک دقیقه ۱+۹۰ برای سلتیک و یانکوبا مینته دقیقه ۸۲ برای فاینورد گلزنی کردند.

به این ترتیب فاینورد با ۶ امتیاز به لیگ اروپا رفت و سلتیک با ۴ امتیاز حذف شد.

علیرضا جهانبخش در این بازی نیز بدلیل مصدومیت در ترکیب فاینورد حضور نداشت.

خوش شانسی پاری‌سن‌ژرمن در وست فالن

دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه مساوی ۱-۱ به پایان رسید.

کریم آدیمی دقیقه ۵۱ زنبورها را پیش انداخت ولی گل دقیقه ۵۶ وارن امری منجر به صعود تیم متمول پاری سن ژرمن شد هرچند گل دقیقه ۷۶ ام‌باپه توسط VAR مردود اعلام شد.

در نهایت هر دو تیم صعود کردند.

میلان از حذف شدن پیروزی ساخت و به لیگ اروپا رسید / نیوکاسل حذف شد

حساس‌ترین جدال هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان با برتری روسونری به پایان رسید.

در حساس ترین دیدار شب پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل، دو تیم نیوکاسل و میلان به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال نزدیک و تماشایی در نهایت با برتری ۲-۱ میلان خاتمه یافت.

ابتدا جوئلینتون دقیقه ۳۳ نیوکاسل را پیش انداخت ولی کریستین پولیشیچ در دقیقه ۵۹ و ساموئل چوکووزه در دقیقه ۸۴ با به ثمر رساندن دو گل، پیروزی را به اردوی میلان آوردند تا قرمز و سیاه پوشان به لیگ اروپا صعود کنند.

با این نتیجه و با توجه به تساوی پاری سن ژرمن و دورتموند، میلان با قرار گیری در رتبه سوم گروه راهی لیگ اروپا شد و نیوکاسل نیز با وجود نمایش‌های قابل تحسینش، با ادامه بازی‌ها خداحافظی کرد.

بارسلونا به آنتورپ هم نه نگفت

در هفته پایانی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و آنتورپ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آنتورپ موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ بارسلونا را شکست دهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

البته بارسلونا پیش از این بازی صعود خود را به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعدی رقابت ها قطعی کرده بود و این دیدار جنبه تشریفاتی داشت اما در هر صورت انتظار نمی رفت که بارسا در این بازی شکست بخورد چرا که آبی و اناری پوشان در بازی رفت مقابل آنتورپ با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسیده بودند.

بارسلونا در هفته اخیر رقابت های لالیگا با نتیجه چهار بر دو مقابل خیرونا شکست خورد. آن ها اکنون 3 بر 2 به آنتورپ باختند و کاملا مشخص است که اوضاع بارسلونا بر وفق مراد ژاوی و هواداران این تیم نیست و اگر با این اوضاع ادامه بدهند، ممکن است ژاوی برکنار شود.

در این بازی گل های بارسلونا را فران تورس و گویو پاز به ثمر رساندند. از سوی دیگر گل های آنتورپ را هم آرتور ورمیرن، یانسن و ایلنیخنا زدند.

در گروه H رقابت ها بارسلونا به عنوان تیم اول گروه خود صعود کرد و پورتو به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد.

بازی جذاب را پورتو با گلزنی طارمی برد

در یکی از این بازی‌ها پورتو در خانه به مصاف شاختار رفت. در این دیدار که به قضاوت استوان کواکس برگزار شد، وندرسون گالنو در دقیقه ۹ میزبان را پیش انداخت اما در دقیقه ۲۹ اشتباه کمک داور اول این بازی باعث شد بازیکنان پرتو با پرچم او به نشانه آفساید، بازی را رها کنند اما بعد از تصاویر کمک‌داور ویدئویی گل قبول شد تا بازی یک بر یک شود.

در ادامه این بازی برای دقایقی بازی از دست نماینده پرتغال خارج شد اما پورتو دوباره صاحب توپ و میدان شد و توسط وندرسون گالنو، مهدی طارمی، پپه و چیکو کنسیسائو به گل رسید.

در این دیدار استفان اوستاکویو(گل به خودی) و دسوسا لموس هم برای شاختار گلزنی کردند تا این بازی در نهایت با برتری ۵ بر ۳ پورتو به اتمام برسد. پورتو با این پیروزی راهی دور بعدی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر