قرعه کشی رقابت‌های کوپا: برزیل به کلمبیا خورد / آرژانتین به شیلی

قرعه کشی رقابت‌های کوپا برگزار شد و تیم‌ها حریفانشان را شناختند.

قرعه کشی رقابت‌های کوپا: برزیل به کلمبیا خورد / آرژانتین به شیلی

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از ساکرنت،  قرعه کشی کوپا آمریکا که تابستان آینده  به میزبانی ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد، صورت گرفت و تیم های حاضر حریفانشان را شناختند.

آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی قرار است در مرحله گروهی با پرو برنده دو دوره رقابت‌ها،  شیلی و برنده دیدار کانادا - ترینیداد و توباگو  پیکار کند و در گروه چهارم، برزیل برنده ۹ دوره رقابت‌ها با کلمبیا در یک گروه قرار دارد.

کنمبول (اتحادیه فوتبال آمریکای جنوبی) اعلام کرد که پس از توافق با کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب، این مسابقات را خارج از محدوده جغرافیایی خود برگزار خواهد کرد و بر این اساس رقابت‌های سال آینده در کشور آمریکا برگزار می‌شود.

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا در واکنش به قرعه تیمش گفت: اگر فشاری وجود نداشته باشد، الماس به دست نمی‌آید. باید بتوانیم در دیدارهای دشوار خودمان را به خوبی نشان دهیم. برزیل یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات است، بنابراین دیدار احتمالی در دور بعدی یک چالش واقعی خواهد بود.

دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی می شوند و اگر  آمریکا صعود کند احتمالا در دور بعد با برزیل، کلمبیا، پاراگوئه، کاستاریکا یا هندوراس دیدار خواهد کرد.

بازی افتتاحیه ۲۰ ژوئن در استادیوم مرسدس بنز در آتلانتا بین آرژانتین و برنده کانادا و ترینیداد و توباگو خواهد بود.

قرعه کشی کوپا آمریکا ۲۰۲۴

  • گروه A: آرژانتین، پرو، شیلی، برنده دیدار کانادا - ترینیداد و توباگو
  • گروه B: مکزیک، اکوادور، ونزوئلا، جامائیکا
  • گروه C: آمریکا، اروگوئه، پاناما، بولیوی
  • گروه D: برزیل، کلمبیا، پاراگوئه، برنده دیدار کاستاریکا - هندوراس

فینال کوپا آمه‌ریکا  در استادیوم هارد راک در میامی گاردنز برگزار خواهد شد. این استادیوم دارای ظرفیت ۶۵۳۰۰ هوادار است و میزبان بازی‌های خانگی تیم فوتبال آمریکایی میامی دولفینز است.

در دوره قبلی کوپا آمریکا در سال ۲۰۲۱، آرژانتین در فینال یک بر صفر برزیل را شکست داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر