قدوس ۹۰ دقیقه بازی کرد / آرسنال به سختی برنتفورد را برد و صدرنشین شد

تیم فوتبال آرسنال موفق شد با تک گل کای هاورتز از هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس برنتفورد را مغلوب کند.

قدوس ۹۰ دقیقه بازی کرد / آرسنال به سختی برنتفورد را برد و صدرنشین شد

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های برنتفورد و آرسنال از هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۱ در ورزشگاه جی تِک کامیونیتی با قضاوت تیم رابینسون برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر آرسنال به پایان رسید.

توپچی‌ها پس از شکست دادن برنلی در هفته گذشته، قصد داشتند روی ریل پیروزی باقی بمانند و با توجه به توقف منچسترسیتی مقابل لیورپول این فرصت را داشتند که به صدر جدول نیز صعود کنند، که در نهایت به سختی موفق شدند به این امر دست پیدا کنند. در آن سوی میدان، کفه ترازوی نتایج برنتفورد یک وزن داشت، شاگردان توماس فرانک قبل از این دیدار ۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۴ شکست در این فصل لیگ برتر به ثبت رسانده بودند.

سامان قدوس ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال برنتفورد از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت و در پست غیرتخصصی فولبک راست عملکرد بسیار خوبی مخصوصا در کارهای دفاعی مقابل حملات توپچی‌ها در این دیدار داشت و دقیقه ۹۰ جای خود را به ماتیاس یورگنسن داد.

در همان ابتدا بازی اشتباه مرگبار رمزدیل می‌رفت تا یک گل بادآورده را تقدیم بازیکنان برنتفورد کند که دکلان رایس به جای رمزدیل در چارچوب دروازه توپچی‌ها، منجی آرتتا شد. سرانجام در دقیقه ۴۲ قفل دروازه برنتفورد توسط تروسار باز شد اما این گل توسط کمک داور ویدیویی به علت آفساید مردود اعلام شد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

در دقیقه ۷۸موقعیت بسیار خوب گلزنی بازیکنان برنتفورد را اینبار زینچنکو از روی خط دروازه برگشت داد و ۲ سوپر سیو آرسنال در این بازی توسط بازیکنی غیر از گلر صورت گرفت. سرانجام فرشته نجات آرسنال از روی نیمکت آمد.

کای هاورتز کمتر از ۱۰ دقیقه زمان احتیاج داشت تا روی ارسال تماشایی بوکایو ساکا با ضربه سر دروازه برنتفورد را باز کند.

با این نتیجه آرسنال ۳۰ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد و در مقابل برنتفورد با ۱۶ امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر