مراکش حریف تیم ملی نوجوانان ایران شد

تیم فوتبال نوجوانان ایران که به عنوان تیم سوم از گروه خود راهی مرحله حذفی جام جهانی زیر ۱۷ سال شد باید چهار روز دیگر (سه‌شنبه) در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا اندونزی به مصاف مراکش برود.

مراکش حریف تیم ملی نوجوانان ایران شد

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال نوجوانان ایران روز گذشته در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال رودرروی نیو کالدونیا قرار گرفت و به برتری پر گل پنج بر صفر دست پیدا کرد.

شاگردان حسین عبدی با کسب ۶ امتیاز و فقط به خاطر تفاضل کمتر پس از تیم‌های انگلیس و برزیل در جایگاه سوم گروه C قرار گرفتند و به دور یک‌شانزدهم نهایی رسیدند.

طبق جدول طراحی شده از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تیم نوجوانان ایران تنها در صورتی که تیم سوم از گروه D صعود نمی‌کرد، در دور یک شانزدهم نهایی با اسپانیا برخورد داشت ولی با توجه به اینکه ژاپن از این گروه صعودش را به‌عنوان تیم سوم قطعی کرد شاگردان حسین عبدی رودرروی مراکش قرار خواهند گرفت.

طبق برنامه اعلام شده تیم فوتبال نوجوانان ایران باید روز سه‌شنبه در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا اندونزی و از ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران) مقابل تیم مراکش صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر