هالند در آستانه شکستن یک رکورد جدید

مهاجم منچسترسیتی در حال حاضر رکوردهای زیادی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا دارد و به زودی رکورد دیگری را به مجموعه رکوردهایش اضافه خواهد کرد.

هالند در آستانه شکستن یک رکورد جدید

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از دیلی میل، پس از پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۲، او تقریبا در هر مسابقه‌ای که انجام داد،  گل زد. او در لیگ برتر سریعترین بازیکنی شد که به رکورد دو، سه، چهار و پنج هت‌تریک رسید، اولین بازیکنی بود که در سه بازی خانگی متوالی هت‌تریک کرد و اکنون رکورد بیشترین گل در یک فصل لیگ را در اختیار دارد.

در لیگ قهرمانان اروپا، او اولین و تنها بازیکنی بود که در اولین بازی خود در نیمه اول هت تریک کرد و زودتر از هر بازیکن دیگری به رکورد ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰ و ۳۵ گل در این رقابت‌ها رسیده است.

هالند مقابل چلسی در لیگ برتر به ۴۹ گل رسید

شاید تعجب آور نباشد اگر بشنویم که این بازیکن نروژی در آستانه ثبت رکورد دیگری است. دبل هالند در بازی یکشنبه مقابل چلسی در استمفورد بریج، باعث شد تا او به رکورد ۴۹ گل در لیگ برتر انگلیس برسد و فقط یک گل تا مرز ۵۰ گل فاصله دارد.

کدام بازیکنان سریع‌تر به رکورد ۵۰ گل زده در لیگ رسیدند؟

مردی که (هنوز) پیشتاز است اندی کول مهاجم سابق نیوکاسل و منچستریونایتد است که هالند فصل گذشته رکورد گلزنی او در یک فصل را شکست. ملی پوش سابق انگلیس در اولین فصل خود در لیگ برتر در فصل ۱۹۹۴-۱۹۹۳، ۳۴ گل در ۴۰ بازی (۲۲ تیم در لیگ حضور داشتند) به ثمر رساند و برای رسیدن به ۵۰ گل در لیگ برتر به ۶۵ بازی نیاز داشت.

آلن شیرر برای رسیدن به ۵۰ گل در لیگ برتر به ۶۶ بازی نیاز داشت و اکنون دوم است. رود فان نیستلروی نیز برای رسیدن به این تعداد گل به ۶۸ بازی نیاز داشت.

اگر اتفاقی عجیب و غریب رخ ندهد،  هالند سریع‌ترین بازیکنی خواهد بود که به رکورد ۵۰ گل در لیگ برتر خواهد رسید. این بازیکن نروژی اکنون در ۴۷ بازی در لیگ برتر ۴۹ گل به ثمر رسانده است و بازی بعدی سیتی، یک بازی خانگی مقابل لیورپول است و باید دید این بازیکن در دیدار با لیورپول می‌تواند به این رکورد برسد یا باید فعلا منتظر بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر