فاینورد با جهانبخش برد

فاینورد در هفته یازدهم اردیویزه هلند با نتیجه ۲ بر یک والویک را شکست داد.

فاینورد با جهانبخش برد

به گزارش مملکت آنلاین، فاینورد امشب (شنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر هلند مهمان والویک بود که این ددیار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک یاران علیرضا جهانبخش به پایان رسید.

فاینورد در این دیدار ابتدا در دقیقه ۲۵ با گل کلنیسه از والویک عقب اتاد اما ۱۰ دقیقه بعد با گل‌زنی تیمبر به بازی برگشت. در دقایق پایانی بازییک ضربه پنالتی به سود فاینورد اعلام شد که آدویه، بازیکن والویک به خاطر خطا در این صحنه پس از بررسی VAR از زمین بازی اخراج شد اما خیمنس، ستاره خط حمله فاینورد این ضربه پنالتی را از دست داد.

علیرضا جهانبخش در همان ابتدای نیمه دوم برای افزایش قدرت تهاجمی فاینورد به میدان آمد. او دو بار فرصت خوب گل‌زنی هم برای خودش ایجاد کرد اما هر دو بار واکنش دروازه‌بان والویک مانع از گل‌زنی او شد.

البته تغییرات اشلوت، سرمربی فاینورد در نهایت جواب داد و بارت نیوکوپ در دقیقه ۶۴ گل پیروزی بخش این تیم را با شوتی از داخل محوطه جریمه والویک به ثمر رساند.

با این نتیجه فاینورد ۲۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به توئنته ۲۵ امتیازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. والویک هم با ۹ امتیاز در رده چهاردهم جای گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر