باخت دور از انتظار یوونتوس به گربه سیاه بزرگان

یوونتوس در شب اشتباهات فردی مهلک بازیکنانش، نخستین باخت خود در فصل جدید را متحمل شد.

باخت دور از انتظار یوونتوس به گربه سیاه بزرگان

به گزارش مملکت آنلاین، در دیداری از هفته پنجم رقابت‌های سری آ ، یوونتوس در تقابلی خارج از خانه با نتیجه ۲-۴ مغلوب ساسولو شد.

در دقیقه ۱۳ مسابقه آرماند یورنته از پشت محوطه جریمه یوونتوس ضربه‌ای نه چندان محکم، اما مواج را به سمت دروازه این تیم شلیک کرد که شزنی نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند و با واکنش عجیب خود، یک گل را به ساسولو تقدیم کرد.

یوونتوس پس از این اتفاق سراپا حمله شد و کمتر از ده دقیقه بعد به گل رسید. حرکت فدریکو کیه زا و ارسال دقیق و فوق‌العاده این بازیکن در نزدیکی دروازه به مدافع ساسولو برخورد کرد و وارد دروازه این تیم شد تا کار به تساوی کشیده شود، البته که دخالت وستون مک کنی و فشار این بازیکن، روی اشتباه ماتیاس وینا در باز کردن دروازه خودی بی تاثیر نبود.

در دقیقه ۴۱ بازی اشتباه بازیکنان یوونتوس در بازی سازی و گردش توپ باعث شد ساسولو صاحب توپ شود و در پی یک حرکت سریع، براردی با ضربه‌ای دقیق و زیبا از پشت محوطه جریمه گل دوم تیمش را به ثمر رساند. نیمه اول با نتیجه ۱-۲ به سود ساسولو به پایان رسید.

نیمه دوم با فشار ساسولو آغاز شد، اما پس از دقایقی یوونتوس کنترل بازی را در دست گرفت و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه حریف ایجاد کرد. در دقیقه ۷۸ بالاخره یوونتوس مزد حملات خود را گرفت و فدریکو کیه زا پاس نیکولو فاجیولی را تبدیل به گل کرد. این اولین شوت در چارچوب شاگردان الگری در بازی بود!

تنها ۴ دقیقه بعد ضربه آرام یورنته به سمت چارچوب شزنی باز هم با اشتباه و دفع ناقص این دروازه‌بان همراه شد تا پینامونتی توپ باد آورده را به راحتی با ضربه سر وارد دروازه یوونتوس کند.

در لحظات پایانی بازی و در حالی که یوونتوس در تلاش بود گل مساوی را به ثمر برساند، اشتباه عجیب فدریکو گاتی و ناهماهنگی او با شزنی باعث شد توپ به اشتباه و به شکلی عجیب وارد دروازه خودی شده و به این ترتیب تیر خلاص بر پیکره بانوی پیر شلیک شود.

شاگردان آلگری با این شکست با ۱۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول جای دارند و ساسولو که فصل را خوب شروع نکرده بود، با این پیروزی شش امتیازی شد و به رتبه یازدهم صعود کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر