درگیری عجیب مسی و نیمار با پاری‌سن‌ژرمن

حاشیه‌های پیرامون باشگاه متمول فرانسوی با جدیدترین اظهارنظر نیمار و پاسخ این باشگاه ادامه دارد.

درگیری عجیب مسی و نیمار با پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش مملکت آنلاین، لیونل مسی و نیمار، با اظهارات منفی اخیرشان علیه پاری سن ژرمن، مسئولان این باشگاه را شگفت‌زده کرده‌اند.

ماجرا چه بود؟

نیمار ۳۱ ساله چند هفته قبل پاری سن ژرمن را ترک کرد تا پس از ۶ فصل حضور در این تیم راهی الهلال عربستان شود. این بازیکن روز گذشته در گفت‌وگویی با سایت گلوبوی برزیل اعلام کرد که او و مسی، در پاریس در جهنم زندگی می‌کردند.

نیمار در این گفت و گو در بخشی از صحبت‌هایش اظهار کرد: «به خاطر او خیلی خوشحالم ولی ناراحت هم هستم چون مسی دو روی سکه را تجربه کرد. با آرژانتین به اوج آسمان رفت ولی در پاریس زندگی در جهنم را تجربه کرد. من هم همینطور. من و مسی جهنم را تجربه کردیم. ناراحت بودیم چون آنجا بودیم که تلاش کنیم و قهرمان شویم و تاریخسازی کنیم. ولی متاسفانه نتوانستیم موفق بشویم. مسی به شکلی پی‌اس‌جی را ترک کرد که حقش نبود. ولی در عین حال خیلی خوشحالم شدم که جام جهانی را برد. همینطور که گفتید فوتبال این بار با او منصف بود. از وقتی برزیل حذف شد من او را تشویق می‌کردم. مسی شایسته این بود که دوران فوتبالش را اینطور تمام کند.»

از طرفی لیونل مسی نیز دلیل انتقال خود به اینترمیامی را فرار از فشارهای شدیدی که در دوران حضورش در پی‌اس‌جی متحمل شده بود، عنوان کرد.

واکنش باشگاه پاری سن ژرمن:

 یکی از مقامات باشگاه پاری سن ژرمن در گفت‌وگویی با روزنامه اکیپ به این دو ستاره پاسخ داد و گفت: ما در این باره نظری نداریم، چرا که به رفتار محترمانه و با متانت پایبند هستیم.

او همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفته است: عجیب است که این دو بازیکن می‌خواستند در پاری سن ژرمن بمانند!

انتهای پیام/

ارسال نظر