شگفتی‌های پیاپی در جام جهانی فوتبال زنان: برزیل حذف شد

تیم زنان برزیل با توقف غیرمنتظره برابر جامائیکا از جام جهانی فوتبال زنان حذف شد.

شگفتی‌های پیاپی در جام جهانی فوتبال زنان: برزیل حذف شد

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال زنان برزیل در بازی نخست خود موفق شده بود پاناما را شکست دهد، ولی در بازی دوم به فرانسه باخت. شکستی که برای این تیم بسیار گران تمام شد و امروز با توقف برابر جامائیکا آن‌ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

جامائیکای شگفتی ساز، در بازی اول موفق به متوقف کردن فرانسه شده بود و امروز نیز توانست برزیل مدعی را با تساوی متوقف کند و با ۵ امتیاز پشت سر فرانسه راهی یک هشتم نهایی شد.

برزیل امروز حملات زیادی روی دروازه جامائیکا ترتیب داد، ولی بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند. به این ترتیب برزیل هم مثل آرژانتین امروز از جام جهانی کنار رفت. برزیلی‌ها در جام جهانی مردان نیز به جایی نرسیده بودند تا ناکامی پشت ناکامی برایشان رقم بخورد.

جشن صعود فرانسه با ۶ گل

در روز سوم دور گروهی جام جهانی زنان، فرانسه و پاناما به مصاف هم رفتند. فرانسه موفق شده بود در بازی قبلی برزیل را شکست دهد و در بازی اول برابر جامائیکا با تساوی متوقف شده بود. فرانسه برابر حریفی که هر دو بازی قبلی را باخته بود، روی کاغد کار راحتی داشت، اما در دقیقه سوم غافلگیر شد و کوکس موفق شد پاناما را پیش بیندازد.

فرانسه، ولی ۱۸ دقیقه بعد به بازی برگشت و لاکرار در دقیقه ۲۱ کار را مساوی کرد. در ادامه نیمه نخست، دیانی دو گل زد و لی کارگ هم در دقیقه ۴۵ + ۵ گل چهارم را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۲ بازی دیانی هت تریکش را کامل کرد و از روی نقطه پنالتی گل پنجم فرانسه را زد. 

پاناما، اما در دقایق ۶۴ و ۸۷ توسط پینزسون و سدنو دو گل را پاسخ داد تا بازی ۵-۳ شود. در دقیقه ۹۰ + ۱۰ بچو توانست گل ششم را بزند تا فرانسه با این برد و کسب هفت امتیاز صدرنشین راهی دور بعد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر