گواردیولا قبل از فینال: برنامه متفاوتی برای بازی با اینتر دارم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی، دلایل موفقیت خودش در مربیگری را، داشتن بازیکنان خوب دانست.

گواردیولا قبل از فینال: برنامه متفاوتی برای بازی با اینتر دارم

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از ساکرنت، پپ گواردیولا پیش از دیدار با اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا، گفت: هر بازی که در طول فصل انجام می‌دهیم مهم است. ببینید این کنفرانس مطبوعاتی چند نفر اینجا هستند؟ می‌دانیم که بازی چقدر مهم است. من کنترلی در مورد نظر مردم ندارم، فقط روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز می‌کنم. من به اندازه کافی بازی‌های اینتر را دیده‌ام. در پایان، این یک بازی فوتبال است. تیمی که در ۹۵ دقیقه عملکرد بهتری داشته باشد برنده خواهد شد. در طول تاریخ، اینتر از ما بزرگتر بوده است. مهم نیست. مهم این است که فردا ساعت ۱۰ شب به وقت استانبول بهترین عملکرد ممکن را انجام دهیم.

او درباره دلایل موفقیتش در مربیگری گفت: بازیکنان خوبی داشته‌ام. مسی را در گذشته داشته‌ام و حالا هالند را دارم. این موفقیت من است. شوخی نمی‌کنم. ما با هم تیم قدرتمندی هستیم. هر مربی که موفق باشد دارای یک تیم قوی و بازیکنان خوب است. هیچ‌وقت یک مربی گل نزده است.

سرمربی اسپانیایی درباره درس‌هایی که از شکست دو سال قبل در فینال لیگ قهرمانان گرفته است نیز، افزود:  این یک بازی متفاوت است. دو فصل پیش، چیزی که ما برنامه‌ریزی کردیم این بود که سعی کنیم یک بازی خوب مقابل چلسی انجام دهیم که کار نکرد. مردم می‌گویند تصمیم اشتباه من بوده است. من فردا برنامه دیگری دارم.

او در پایان درباره این‌که کدام بازیکن اینتر سرآمد است، افزود: به خاطر نحوه بازی آنها، اونانا یک دروازه‌بان عالی است، باستونی در سمت چپ کیفیت بالایی دارد. ما باید سعی کنیم دفاع خوبی در جناحین داشته باشیم. در خط حمله هم بازکنان خوبی در اینتر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر