یک رئالی دیگر در راه لیگ عربستان

باشگاه الاهلی عربستان به دنبال به خدمت گرفتن سرخیو راموس مدافع سابق رئال‌مادرید است.

یک رئالی دیگر در راه لیگ عربستان

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های لیگ برتر عربستان سعودی به تلاش خود برای جذب بزرگترین ستاره‌های فوتبال جهان ادامه می‌دهند. پس از جذب کریم بنزما و کریستیانو رونالدو بازیکنان سابق رئال مادرید، حالا الاهلی نگاه خود را به مدافع میانی سابق لوس بلانکوس معطوف کرده که قرار است در پایان این ماه پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن به بازیکنان آزاد تبدیل شود.

او پیش از این اعلام کرده بود که از پایتخت فرانسه پس از دو فصل پرحاشیه که نتوانست به هدف قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد جدا خواهد شد.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، الاهلی مشتاق جذب سرخیو راموس است و در حال آماده سازی یک پیشنهاد سالانه ۲۰ میلیون دلاری برای او است. با این حال مبلغ ذکر شده با رقمی که رونالدو و بنزما به ترتیب با النصر و الاتحاد دریافت می کنند فاصله زیادی دارد.

اوایل ماه فوریه، مارکا گزارش داد که النصر در تلاش است راموس را جذب کند تا او را دوباره با رونالدو متحد کند. اما این خبر تکذیب شد و این مدافع همچنان بازیکن پاری سن ژرمن بود و همچنان به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

باید دید راموس در نهایت به لیگ عربستان سعوی می‌رود یا خیر. این مدافع که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده ممکن است در گرگ و میش دوران حرفه‌ای خود ترجیح دهد در لیگ سطح پایین به فوتبال خود خاتمه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر