رونالدو، عربستان را ترک می‌کند

نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شده که ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان و خانواده‌اش از شرایط و سبک زندگی این کشور ناراضی بوده و به‌زودی ریاض را ترک خواهند کرد.

رونالدو، عربستان را ترک می‌کند

به گزارش مملکت آنلاین، براساس اطلاعات نشریه کاتالونیایی موندو دیپورتیوو، کریستیانو رونالدو مدتی است که تمایل خود برای جدایی از النصر را ابراز کرده است.

رونالدو ۳۸ ساله دسامبر پارسال پس از اتمام جام جهانی ۲۰۲۲، راهی النصر شد. براساس گزارش این نشریه اسپانیایی، مرد پرتغالی و خانواده اشرافی‌اش، از سبک و سیاق زندگی در عربستان به ستوه آمده و به نوشته این نشریه آن را «منسوخ و فرسنگ‌ها دور از جامعه مدرن» می‌دانند.

ستاره تیم ملی پرتغال با قراردادی به ارزش سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به مدت دو سال نیم به النصر پیوست و تنها حدود پنج ماه از حضورش در این باشگاه می‌گذرد. اما گفته می‌شود پس از روبه‌رو شدن با واقعیات باشگاه عربستانی و همچنین شرایط این کشور حاشیه خلیج فارس، او گزینه‌ای جز کوچ روبه‌روی خود نمی‌بیند. به نوشته موندو، رونالدو شرایط کلی و زیرساختی عربستان را به‌هیچ عنوان قابل قبول نمی‌داند و نزدیکان وی با این هدف که او را قادر به ترک عربستان و بازگشت به اروپا کنند، اطلاعات زندگی شخصی وی در این کشور را به بیرون درز داده‌اند!

رونالدو از زمان حضور در النصر در ۱۷ بازی به میدان رفته و در مجموع بیش از ۱۴۰۰ دقیقه بازی کرده و ۱۳ گل به ثمر رسانده است.

جرایم سنگین در انتظار CR7

با این حال، موندو دیپورتیوو یادآور شده که اگر رونالدو بدون دلیلی قانع‌کننده و موثق تصمیم به ترک النصر بگیرد، باید بابت مدت باقیمانده قراردادش(دو سال) به النصر غرامت بدهد؛ غرامتی که براساس برآوردها و مطابق مقررات نقل و انتقالات فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) بسیار سنگین خواهد بود.

علاوه بر جریمه نقدی، براساس مقررات فیفا هر بازیکنی که قراردادش را یکطرفه فسخ کند، مشمول محرومیت‌هایی خواهد شد که از جمله آن می‌توان چهار ماه ممنوعیت حضور در هرگونه رقابت رسمی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر