پدر مسی: لئو با هیچ باشگاهی توافق نکرده است / خبر پیوستن به الهلال صحت ندارد

با اعلام رسمی مدیر برنامه‌های فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، این بازیکن با هیچ باشگاهی توافقی نکرده است.

پدر مسی: لئو با هیچ باشگاهی توافق نکرده است / خبر پیوستن به الهلال صحت ندارد

به گزارش مملکت آنلاین، رسانه‌های مختلفی از جمله برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا، روزنامه «اکیپ» فرانسه و خبرگزاری فرانسه (AFP) از توافق لیونل مسی با الهلال عربستان خبر داده و مدعی شده بودند که این فوق‌ستاره آرژانتینی در پایان فصل جاری با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن قطعاً راهی عربستان خواهد شد، اما ساعتی بعد مدیر برنامه‌های برنده هفت توپ طلا ادعای مطرح شده توسط این دست رسانه‌ها را تکذیب کرد.

خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های مسی ۳۵ ساله با انتشار بیانیه‌ای این شایعات را بی‌اساس دانست. در بخشی از بیانیه منتشرشده توسط او آمده است: «هیچ توافقی با هیچ باشگاهی برای فصل آینده وجود ندارد. ما در پایان فصل در مورد آینده لئو تصمیم خواهیم گرفت. هیچ چیز امضا نشده، توافق یا توافق شفاهی هم صورت نگرفته است. فقط اخبار جعلی با سوءاستفاده از نام لئو. می‌توانم تضمین کنم که در مورد هیچ چیز تا قبل از پایان فصل جاری تصمیم‌گیری یا امضا نخواهد شد».

باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی وسوسه‌انگیز به برنده هفت توپ طلا ارائه کرده است که به واسطه آن مسی ۳۵ ساله در صورت پذیرش آن دستمزدی ۴۰۰ میلیون یورویی در هر فصل دریافت خواهد کرد.

مسی تاکنون در ۷۱ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۳۱ گل، ۳۴ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

5850577

انتهای پیام/

ارسال نظر