ناپولی بعد از ۳۳ سال قهرمان سری آ شد

ناپولی امشب در هفته سی‌وسوم با تساوی مقابل اودینزه، فاصله امتیازی‌اش را با تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز رساند تا در فاصله ۵ هفته تا پایان سری‌آ پس از ۳۳ سال جشن قهرمانی بگیرد.

ناپولی بعد از ۳۳ سال قهرمان سری آ شد

به گزارش مملکت آنلین، هفته سی‌وسوم سری‌آ با برگزاری دیدار اودینزه و ناپولی از ساعت ۲۲:۱۵ پنج‌شنبه شب پیگیری شد.

ناپولی در بازی امشب این فرصت را داشت تا با کسب یک امتیاز در فاصله ۵ هفته تا پایان سری‌آ جشن زودهنگام قهرمانی بگیرد و پس از ۳۳ سال دوباره قهرمان سری‌آ شوند.

ناپولی پیش از این دو بار در فصل‌های ۸۷-۱۹۸۶ و ۸۹-۱۹۹۰ توانسته بود قهرمان شد، دو قهرمانی که با حضور دیه‌گو آرماندو مارادونا به دست آمد که آن روزها ستاره شهر ناپل بود و توانست این تیم را یک تنه به قهرمانی برساند.

پس از ۳۳ سال امسال ناپولی با لوچانو اسپالتی و ستاره‌هایی مهارناپذیری مانند ویکتور اوسیمن توانست با فاصله انداختن با سایر مدعیان، این تیم را در مسیر سومین قهرمانی در سری‌آ قرار داد.

ناپولی در بازی امشب برای اودینزه به تساوی یک-یک رسید تا با توجه به کسب یک امتیاز در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات سری‌آ، قهرمان شود.

سندی لووریک در دقیقه ۱۳ اودینزه را پیش انداخت اما اوسیمن در دقیقه ۵۲ گل مساوی ناپولی را به ثمر رساند تا ناپلی‌ها با همین تساوی هم در استادیوم فریولی جشن قهرمانی بگیرند.

ناپولی در پایان هفته سی‌وسوم پس از تساوی با اودینزه ۸۰ امتیازی شد تا با توجه با فاصله ۱۶ امتیازی با لاتزیو که با ۶۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است، در فاصله ۵ بازی تا پایان لیگ، قهرمانی‌اش را قطعی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر