برد پرگل اینتر در روز توقف میلان و رم و برد لاتسیو و یوونتوس

تیم فوتبال اینتر در هفته سی‌ و سوم سری‌آ با نتیجه ۶ بر صفر هلاس ورونا را مغلوب کرد. همچنین تعیین قهرمان به دست لاتزیو به تعویق افتاد.

برد پرگل اینتر در روز توقف میلان و رم و برد لاتسیو و یوونتوس

به گزارش مملکت آنلاین، در چارچوب هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه چهارشنبه شب، ۴ دیدار برگزار شد.

تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با قضاوت لوکا پائیرتو میزبان کرمونزه بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیوید اوکرک در دقیقه ۷۷ تک گل میهمان را به ثمر رساند و جونیور مسیاس در دقیقه ۳+۹۰ گل تساوی را برای میلان به ثمر رساند.

با این نتیجه میلان سقوط آزاد در جدول داشت و با ۵۷ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت در مقابل کرمونزه با ۲۳ امتیاز در رتبه نوزدهم ایستاد تا همچنان امیدوار به فرار از منطقه سقوط باشد.

در دیگر دیدار این ساعت تیم فوتبال هلاس ورونا در ورزشگاه مارک‌آنتونیو بنتگودی با قضاوت دنیله اورساتو میزبان اینتر بود که در نهایت این دیدار با برتری ۶ بر صفر اینتر به پایان رسید.

آدولفو گایچ، گل به خودی(۳۱)، هاکان چالهان اوغلو(۳۶)، ادین ژکو(۳۷،۶۱)، لائوتارو مارتینز(۵۵ ، ۲+۹۰) گلزنان اینتر در این دیدار بودند.

با این نتیجه اینتر با ۶۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل هلاس ورونا با ۲۷ امتیاز در رتبه هفدهم ایستاد تا یک قدم دیگر به منطقه سقوط نزدیک‌تر شود.

دیدار تیم‌های لاتزیو با ساسولو نیز با برتری ۲ بر صفر لاتزیو به پایان رسید. گل‌های عقاب‌ها را در این دیدار فیلیپه اندرسون در دقیقه ۱۴و توما باسیچ۲+۹۰ به ثمر رساندند.

با این نتیجه لاتزیو ۶۴ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول قرار گرفت و جشن قهرمانی ناپولی نیز به تعویق افتاد. در مقابل ساسولو با ۴۳ امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاد.

تیم فوتبال آس رم نیز با تساوی یک بر یک در خانه مونزا متوقف شد. استفان الشعراوی در دقیقه ۲۴ برای رم و لوکا کالدیرولا در دقیقه ۳۹ برای مونزا در این دیدار گلزنی کردند.

با این نتیجه رم ۵۸ امتیاز ی شد و در رتبه ششم قرار گرفت و در مقابل مونزا با ۴۵ امتیاز در رتبه دهم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر