دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت

الهلال عربستان در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اوراوا رد دایموندز ژاپن متوقف شد.

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های الهلال عربستان و اوراوا رد دایموندز ژاپن در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱ در ورزشگاه ملک فهد با قضاوت احمد الکاف برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان که نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا است به دعوت شیخ سلمان رئیس AFC به عربستان سفر کرده بود و از نزدیک شاهد این مسابقه بود.

الهلال عربستان با ۴ قهرمانی پرافتخارترین باشگاه آسیا به شمار می‌آید. تیم سعودی در صورت قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا فاصله خود را با رقبایی که ۳ قهرمانی آسیا دارند به عدد ۲ می‌رساند و دست نیافتنی خواهد شد.

جدال ۲ تیم، سومین رویارویی طی پنج سال اخیر آن‌ها خواهد بود. اولین بار سال ۲۰۱۷ تیم اوراوا با برتری ۲ بر یک در مجموع دو بازی مقابل الهلال قهرمان آسیا شد و بار دوم در سال ۲۰۱۹ تیم الهلال با برد ۳ بر صفر درمجوع دو مسابقه قهرمان لیگ قهرمانان شد.

الهلال در مرحله نیمه‌نهایی با برتری ۷ بر صفر در مجموع ۲ دیدار الدحیل را مغلوب کرد و در مقابل اوراواردز موفق شد در ضربات پنالتی چونبوک موتورز را از پیش رو بردارد.

شاگردان رامون دیاز بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۳ توسط سالم الدوساری به گل اول خود دست پیدا کردند. حرکت خوب از سمت راست و ارسال به روی دروازه در میان غفلت مدافعان اوراوا ردز به سالم الدوساری رسید و او موفق شد دروازه شوسوکو نیشیکاوا را باز کند.

نیمه دوم در دقیقه ۵۳ شینزو کورکی موفق شد با فرصت طلبی روی توپ برگشتی که به تیرک دروازه الهلال برخورد کرده بود را وارد دروازه عبدالله المعیوف کند تا دوباره همه چیز به تساوی کشیده شود.

تلخ‌ترین اتفاق برای عربستانی‌ها در دقیقه ۸۶ رخ داد. جایی که سالم الدوساری ستاره این تیم با کارت قرمز مستقیم احمد الکاف از زمین بازی اخراج شد و این بازیکن دیدار حساس برگشت را از دست داد.

در ادامه دیدار تلاش الهلال برای گلزنی خاصلی نداشت و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تکلیف قهرمان در ژاپن مشخص شود.

دیدار برگشت ۲ تیم در تاریخ ۱۶ اردیبهشت به میزبانی ژاپنی‌ها برگزار خواهد شد تا سرنوشت قهرمان این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر