اینترمیلان با شکست یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

تیم فوتبال اینترمیلان موفق شد با برتری در مقابل یوونتوس راهی فینال جام حذفی شود.

اینترمیلان با شکست یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های اینترمیلان و یوونتوس در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا (کوپا) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با قضاوت دنیله دووری برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید.

بازی رفت در تورین به جنجالی‌ترین شکل ممکن تمام شد و همان اتفاقات حساسیت بازی امشب را دوچندان کرده است. اینتر در شرایطی که به نظر با شکست راهی رختکن بود، در دقیقه ۹۴ و با ضربه روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند و دربی امشب تکلیف فینالیست جام حذفی مشخص خواهد کرد.

میلان اشکرینیار به دلیل مصدومیت برای اینتر در این دیدار غایب بود و دوشان ولاهوویچ، مویزه کین و کایو ژرژ سه مصدوم یوونتوسی‌ها بودند. سمیر هندانوویچ و خوان کوادرادو نیز به علت درگیری در بازی گذشته کارت قرمز گرفتند و به دلیل محرومیت غایب بودند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۱۵ گل اول را به ثمر برساند تا کار در ادامه دیدار برای یوونتوس دشوار شود. بارلا در حالی که پشت محوطه جریمه توپ را دریافت کرده بود، برخلاف انتظار بازیکنان حریف فدریکو دی مارکو که بین مدافعان فرار کرده بود را با یک پاس سرعتی صاحب موقعیت گلزنی کرد. دی مارکو این پاس دیدنی را با ضربه بیرون پای چپ به سمت دروازه شلیک کرد تا ماتیاس پرین مغلوب شود و اولین گل اینتر در این بازی حساس را به نام خودش ثبت کرد.

در ادامه تلاش یوونتوس برای جبران نتیجه حاصلی نداشت و در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید و این تیم موفق شد با برتری ۲ بر یک در دربی ایتالیا راهی فینال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر