رونالدو بخاطر سلامتی به ناخن‌هایش لاک می‌زند

انتشار تصویری از ناخن‌های سیاه‌رنگ کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان این سوال را به وجود آورده که چرا او ناخن‌هایش را رنگ کرده است.

رونالدو بخاطر سلامتی به ناخن‌هایش لاک می‌زند

به گزارش مملکت آنلاین، تصویری که اخیرا از رونالدو در سونا منتشر شده نشان می‌دهد ناخن پاهای او با رنگ سیاه پوشیده شده است.

به گزارش سایت «اسپورت بایبل»، لاک سیاه‌رنگ روی ناخن رونالدو احتمالا یک «لایه محافظ» است که از ناخن‌های این ستاره ۳۸ ساله محافظت می‌کند.

به گزارش روزنامه آلمانی بیلد، برخی ورزشکاران ناخن‌های خود را برای محافظت از آنها در برابر قارچ و باکتری رنگ می‌کنند یا یک لایه محافظ روی آن می‌کشند.

پای ورزشکاران عرق می‌کند و ممکن است ساعت‌ها در کفش باشد. رنگ کردن ناخن‌ها مانع از آن می شود که بدنشان با قارچ یا باکتری تضعیف شود.

گفته می‌شود حتی مایک تایسون اسطوره بوکس دنیا نیز پاهایش را لاک می‌زده است.

ورزشکاران رزمی از طرفی تصور می کنند که با لاک زدن به پایشان مانع از شکستگی ناخن هایشان می‌شوند و با یک لایه محافظتی، آن را تقویت می‌کنند.

در سال‌های گذشته برخی از افراد این اقدام رونالدو را مسخره کرده‌ و او را به زنان تشبیه کرده‌اند اما ستاره پرتغالی به خوبی می‌داند که سلامت بدنش بسیار مهم‌تر از آن است که گروهی قصد تمسخر او را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر