سرمربی روسیه: سبک تیم ایران با زمان کی‌روش تغییر کرده است

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: حضور سرمربی جدید تیم ملی ایران باعث شد آنالیز درستی نداشته باشیم چرا که سبک بازی ایران نسبت به زمان کی‌روش تغییر کرده است.

سرمربی روسیه: سبک تیم ایران با زمان کی‌روش تغییر کرده است

به گزارش مملکت آنلاین، والری کارپین پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک برابر ایران اظهار کرد: تیم روسیه مدت‌ها بود تمرین خاصی نداشت و هماهنگی کاملی نداشتیم اما نتیجه بدی نبود. وقتی جلو افتادیم خوشحال شدم اما بعد از اینکه گل خوردیم تیم ایران بیشتر حمله می‌کرد و ما بیشتر مشغول دفاع شدیم.

وی ادامه داد: حضور هواداران به گرمی بازی کمک کرد و تصور نمی‌کردم شاهد این حضور باشم. این حضور خیلی بازی را جذاب کرد، به نظرم شما با این هواداران می‌توانید خیلی بهتر شوید چرا که ایران، تیم بسیار خوبی است.

او در مورد اینکه با تیم کامل به تهران سفر کرده یا خیر، گفت: یک سری بازیکنان لژیونر دیگر داشتیم اما متاسفانه مصدوم بودند، باید نسل بازیکنان را عوض کنیم و به بازیکنان جوان میدان بدهیم تا آینده فوتبال روسیه را بسازیم. وقتی ترکیب جدید داریم و مسابقه‌ای نداشتیم، با توجه به رده سنی و فضای استادیوم و بازیکنان خوب ایران، بازی بدی نکردیم و به نظرم خوب بودیم.

والری کارپین ادامه داد: شما یک مربی جدید که ۱۰ روز پیش انتخاب کردید را در راس کادر فنی دارید و در این شرایط ما نمی‌توانیم آنالیز کاملی از شرایط کنونی داشته باشیم. به طور قطع سبک کی‌روش با قلعه‌نویی تفاوت‌ دارد. فوتبال دو کشور تفاوت چندانی ندارد و قرار است با آسیایی‌ها بازی کنیم و باید بدانیم در چه شرایطی هستیم تا اگر زمانی خواستیم در آسیا به میدان برویم با سبک آنها آشنا باشیم البته این حضور به فدراسیون فوتبال روسیه مربوط خواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا شانسی برای برد داشتید یا خیر هم یادآور شد: اگر برای خودمان شانسی متصور نبودیم، چرا باید به اینجا می‌آمدیم؟

او همچنین در مورد اینکه آیا بازی مقابل تیم‌هایی مانند ایران مفید است یا نه گفت: مقابل تیمی که چند دوره در جام‌جهانی حضور داشته، بازی کردن افتخار است و بازی با تیم‌های برتر آسیا مانند ژاپن، کره‌جنوبی و عربستان می‌تواند کمک بسیاری به ما کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر