دیدار پرگل رم و ساسولو را مورینیو باخت

تیم فوتبال آاس رم در یک بازی خانگی مقابل ساسولو متحمل شکست ۴ بر ۳ شد و فرصت نزدیکی به اینتر را از دست داد.

دیدار پرگل رم و ساسولو را مورینیو باخت

به گزارش مملکت آنلاین، درجریان هفته بیست‌وششم سری آ ایتالیا دو تیم فوتبال آاس رم و ساسولو به مصاف هم رفتند که این بازی هیجان‌انگیز با باخت ۴ بر ۳ رم همراه بود.

در نیمه نخست این دیدار، آرماند لائورینت در دقایق ۱۳ و ۱۸ برای ساسولو گل‌زنی کرد تا این تیم با نتیجه ۲ بر صفر از شاگردان ژوزه مورینیو پیش بیافتد. در ادامه این نیمه، نیکولا زالوسکی در دقیقه ۲۶ برای رم گلزنی کرد تا امید به تیم رم بازگردد.

در حالی که رم امیدوار به بازگشت بود، ماراش کومبالا در دقیقه ۳+۴۵ با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی بیرون رفت تا رم ۱۰ نفره کار خود را دنبال کند. این پایان کار در نیمه اول نبود چرا که دومنیکو براردی در دقیقه ۴+۴۵ از روی نقطه پنالتی سومین گل ساسولو را به ثمر رساند.

در نیمه دوم این دیدار،  پائولو دیبالا در دقیقه ۵۱ برای رم گلزنی کرد و نتیجه ۳ بر ۲ شد اما شاگردان مورینیو موفق نشدند به بازی برگردند و در دقیقه ۷۵ توسط آندره‌آ پینامونتی گل چهارم را دریافت کردند.

در وقت‌های اضافه نیمه دوم، جورجینیو واینالدوم در دقیقه ۵+۹۰ سومین گل رم را به ثمر رساند تا با این عملکرد، رم با نتیجه ۴ بر ۳ بازی را واگذار کند.

با این شکست، رم هفتمین باخت فصل خود را متحمل شد و همچنان با ۴۷ امتیاز در رده پنجم این مسابقات قرار دارد. رم با این شکست شانس کم کردن فاصله خود با تیم دوم جدول یعنی اینتر را از دست داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر