محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن در تابستان ۲۰۲۳

رئیس لالیگا مدعی شد که بارسلونا حق ندارد در تابستان ۲۰۲۳ بازیکن بخرد!

محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن در تابستان ۲۰۲۳

به گزارش مملکت آنلاین، مشکلات مالی بارسلونا در چند سال گذشته دردسرهای بسیاری را برای این باشگاه به همراه داشته و کار را برای مدیران سخت کرده است.

خوان لاپورتا پیش از این اعلام کرده بود که بارسا در شرایط بهتری است و قول داد که با کاهش ۱۷۰ میلیون یورویی دستمزدها نیازی به فروش هیچ بازیکنی نخواهد بود.

آنها تابستان گذشته از اهرم‌های اقتصادی متعددی برای جذب بازیکنان مدنظر ژاوی مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده استفاده کردند اما حالا با معضل جدی‌تری برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده روبرو هستند.

تباس در نشست تجارت فوتبال در فایننشال تایمز در این باره اظهار داشت:« بارسلونا در حال حاضر هیچ فضایی در بودجه مختص به خودش ندارد که بخواهد آن را در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی هزینه کند. آنها رفتاری تردیدبرانگیز و نادرست داشته‌اند که روی لالیگا تاثیر داشته و ما بر همین اساس اقدام خواهیم کرد. دستور دادیم که آنها از این به بعد حق به خدمت گرفتن هیچ بازیکنی را نداشته باشند.

این باشگاه ۷۰۰ میلیون یورو از حق پخش تلویزیونی‌اش را فروخت و برای بهبود شرایط و حل مشکلش از راه‌های بسیاری تلاش کرد اما نمی‌تواند چنین کاری را در فصل آینده هم ادامه دهد. ما کنترل اقتصادی بسیار سختگیرانه‌ای اعمال خواهیم کرد و در پایان هر پنجره به هر باشگاه اعلام می‌کنیم که می‌توانند چقدر هزینه کنند. بارسا باید سرمایه‌گذاری روی بازیکنان را کاهش دهد و پیشنهاد ما به آنها فروش بازیکنان است.»

انتهای پیام/

ارسال نظر