بازی دوستانه ایران و عراق بطور رسمی لغو شد

رئیس فدراسیون فوتبال عراق از لغو بازی دوستانه تیم ملی این کشور با ایران خبر داد.

بازی دوستانه ایران و عراق بطور رسمی لغو شد

به گزارش مملکت آنلاین، عدنان درجال رئیس فدراسیون فوتبال عراق گفت که این فدراسیون با ایران درباره برگزاری بازی دوستانه با ایران در پایان ماه جاری میلادی به توافق نرسیده است.

او گفت که این بازی در آغاز قرار بود در بغداد برگزار شود اما بعد به تهران منتقل شد و در نهایت به علت توافق طرفین لغو شد و تیم ملی عراق به جای آن با روسیه بازی دوستانه برگزار می‌کند.

زمان بازی دوستانه تیم‌های ملی عراق و روسیه در ۲۷ مارس تعیین شده که موعد اعلام‌شده بازی ایران و عراق بود.

قرار است این بازی در سوچی روسیه و با حضور همه بازیکنان حرفه‌ای دو کشور برگزار شود.

روز یکشنبه گذشته، «احمد عوده الموسوی» عضو فدراسیون فوتبال عراق خبر داده بود که این فدراسیون با پیشنهاد همتای ایرانی خود مبنی بر برگزاری مسابقه دوستانه میان تیم های ملی دو کشور در ایران که قرار است ۲۸ مارس آینده برگزار شود موافقت کرده است.

وی افزود: اعضای تیم ملی عراق پیش از بازی در روز ۲۰ مارس آینده دعوت می شوند و برای روز برگزاری مسابقه در تهران، پایتخت ایران، آماده خواهند شد.

وی گفت که دفتر اجرایی فدراسیون فوتبال عراق در نشست اخیر خود به بحث ها پایان داد و تصمیم گرفت که این دیدار به جای عراق، پایان ماه مارس آینده در ایران برگزار شود.

وی اشاره کرد که  کاساس، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق، با فدراسیون در تعیین موضوعات مهم تیم ملی برای آمادگی های پیش از بازی به توافق رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: العربی الجدید

ارسال نظر