ژاوی بعد از حذف بارسلونا: در حال پیشرفت هستیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد استت این تیم به‌رغم یک حذف زودهنگام دیگر از رقابت‌های اروپایی، در حال پیشرفت است!

ژاوی بعد از حذف بارسلونا: در حال پیشرفت هستیم

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال بارسا پنج‌شنبه شب با شکست مقابل منچستریونایتد از لیگ اروپا کنار رفت تا رکورد ضعیف این تیم در اروپا در فصول اخیر ادامه پیدا کند. آنها در ۲ فصل گذشته نتوانسته‌اند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و آوریل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی به دست فرانکفورت از لیگ اروپا حذف شدند.

پس از ناکامی در لیگ قهرمانان، حالا آنها از لیگ اروپا هم کنار رفتند. ژاوی هرناندز سرمربی بارسا پس از شکست این تیم مقابل منچستر و حذف از لیگ اروپا، گفت: نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر بودیم و این بار مقابل بایرن مونیخ، اینتر و منچستریونایتد که تیم‌های بزرگ و قدرتمندی هستند قرار گرفتیم اما به اندازه کافی خوب نبودیم.

ژاوی افزود: پیشرفت کرده‌ایم اما کافی نبود و دوباره تلاش خواهیم کرد. از خودمان انتقاد می‌کنیم و سعی می‌کنیم رقابتی‌تر پیش برویم و به دنبال پیشرفت در اروپا باشیم.

سرمربی بارسا درباره بازی با منچستر نیز تصریح کرد: گل اول آنها آسیب زیادی به ما وارد کرد و توپ‌های ۵۰-۵۰ را از دست دادیم. در نیمه دوم دوئل‌های انفرادی را باختیم و یونایتد با فشار زیادی بازی کرد. مقابل یک تیم بزرگ با فرم عالی شکست خوردیم.

ژاوی به‌رغم تمجید از یونایتد، در نهایت مدعی شد که این باخت به خاطر کاستی‌های تیمش بوده و غیبت پدری مصدوم و گاوی که محروم شده بود، تفاوت بزرگی را ایجاد کرد.

ژاوی افزود: این باخت بیشتر به ما مربوط بود. در نیمه دوم صبر نداشتیم. اگر پدری و گاوی بازی می‌کردند، فکر می‌کنم نیمه دوم می‌توانست متفاوت باشد.

سرمربی بارسا که تیمش با وجود حذف از لیگ اروپا، در لالیگا صدرنشین است، دراین‌باره اظهار داشت: تنها نکته مثبت این است که یکشنبه یک بازی داریم. بنابراین روی آلمریا تمرکز می‌کنیم. سپس روی بازی با رئال در نیمه نهایی کوپادل‌ری(جام حذفی) که پنج شنبه آینده برگزار می‌شود، تمرکز می‌کنیم. این دو رقابت باقی مانده‌اند و برای باشگاه بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر