یوونتوس با درخشش دی‌ماریا صعود کرد

یوونتوس به لطف هت‌تریک آنخل دی‌ماریا از سد نانت فرانسه گذشت و به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

یوونتوس با درخشش دی‌ماریا صعود کرد

به گزارش مملکت آنلاین، بازی‌های برگشت مرحله‌ی پلی‌آف دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا با برگزاری چهار دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین دیدار یوونتوس به پیروزی مهمی دست یافت.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری بعد از تساوی یک بر یک در خانه راهی فرانسه شدند تا مقابل نانت صف‌آرایی کنند. مرد اول این میدان آنخل دی‌ماریا بود. ستاره‌ی آرژانتینی یوونتوس زننده‌ی هر سه گل تیمش در دقایق پنج، ۲۰ و ۷۸ بود و تیمش را یک‌تنه به دور بعدی رساند. البته نیکولاس پالویس در دقیقه‌ی ۱۸ از نانت با کارت قرمز داور مواجه شد.

اسپورتینگ لیسبون بعد از تساوی یک بر یک در خانه مقابل میدتیلند، در دانمارک حریف خود را با چهار گل در هم کوبید و به مرحله‌ی بعدی صعود کرد. تیم میزبان در دقیقه‌ی ۳۸ ده نفره شد.

سویا با وجود باخت ۲ بر صفر در هلند مقابل پی‌اس‌وی، در مجموع با حساب سه بر یک از سد حریف خود گذشت و به مرحله‌ی بعدی راه یافت.

جدال موناکو و بایرلورکوزن نیز با نتیجه‌ی سه بر ۲ به سود لورکوزن تمام شد تا برد موناکو در آلمان جبران شود و ۲ تیم کار خود را در وقت اضافه دنبال کنند. سردار آزمون در اوقات معمولی وارد زمین نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر