دادگاه اسپانیا مانع آزادی دنی آلوز با وثیقه شد

دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، از این که باید همچنان در زندان شهر بارسلونا بماند بسیار ناراحت است.

دادگاه اسپانیا مانع آزادی دنی آلوز با وثیقه شد

به گزارش مملکت آنلاین، تکلیف پرونده آلوز هنوز در دادگاه اسپانیا مشخص نشده و به نظر نمی‌رسد که او به این زودی بتواند از زندان رها شود.
این ستاره برزیلی متهم است که در شب جشن سال نوی میلادی در حالی که به همراه دوستانش در کافه‌ای حضور داشت، به یکی از زنانی که برای همین جشن به آن کافه رفته بود تجاوز کرده است.
او پس از شکایتی که علیه‌اش صورت گرفت بازداشت شد و حالا بیشتر از یک ماه است که در زندان حضور داشته و به نظر می‌رسد که دیگر از این شرایط خسته شده است.

وکیل این بازیکن گزینه‌هایی مانند وثیقه، توقیف پاسپورت یا استفاده از دستبند و پابند الکترونیکی را برای آزادی او پیشنهاد داده اما دادگاه اسپانیا تمامی این درخواست‌ها را تا به حال رد کرده چون معتقد است که شاید این بازیکن فرار کند.
پیش از این گفته شده بود که شاید قاضی این پرونده با قبول وثیقه و آزادی او موافقت کند اما این اتفاق رخ نداد و وقتی خبر به آلوز رسید، به حدی ناراحت شد که تمام صبح را در سلولش ماند و حاضر نشد بیرون بیاید.
وکلای این ستاره سابق بارسلونا همچنان در تلاش هستند تا بتوانند بی‌گناهی او را ثابت کنند اما با توجه به این که آلوز شخصا به این اتفاق اعتراف کرده است شاید کار سختی در پیش داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر