لیورپول و میلان بردند / منچسترسیتی متوقف شد / تیره‌روزی‌های چلسی تمامی ندارد

در ادامه فوتبال در اروپا، سیتی به نفع آرسنال بازی کرد.

لیورپول و میلان بردند / منچسترسیتی متوقف شد / تیره‌روزی‌های چلسی تمامی ندارد

به گزارش مملکت آنلاین، فوتبال لیگ های مختلف اروپایی پیگیری شد.

توقف دوباره منچسترسیتی به نفع آرسنال

ساعاتی پیش بود که آرسنال موفق شد استون ویلا را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به دست بیاورد. اکنون با توقف منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست، همه چیز در این شب بر وفق مراد آرسنال شده است.

منچستر سیتی و آرسنال در کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس هستند و در حال حاضر آرسنال با یک بازی کمتر از منچستر سیتی، دو امتیاز بیشتر از این تیم دارد. شاگردان آرتتا شانس این را دارند که اختلاف خود با منچستر سیتی را به پنج امتیاز برسانند.

در بازی منچستر سیتی و ناتینگهام فارست، گل اول بازی را منچستر سیتی در دقیقه ۴۱ توسط برناردو سیلوا به ثمر رساند. پاس این گل را جک گریلیش داد. گل مساوی ناتینگهام فارست در دقایق پایانی بازی یعنی دقیقه ۸۴ توسط کریس وود زده شد و بازی یک بر یک مساوی تمام شد.

میلان به سومین برد پیاپی رسید

در هفته بیست و سوم رقابت های سری آ ایتالیا تیم های میلان و مونزا مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود میلان خاتمه پیدا کرد.

مسیاس (۳۱) تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند. به این ترتیب میلان به سومین پیروزی و سومین کلین شیت متوالی خود دست پیدا کرد.

میلان با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند.

شارلروآ در حضور لژیونر ایرانی متوقف شد

در جریان رقابت های لیگ برتر فوتبال بلژیک تیم های شارلروا و اوستنده مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن ایرانی تیم شارلروا در این مسابقه ۶۴ دقیقه در ترکیب تیمش حضور پیدا کرد.

با این نتیجه یاران حسین زاده ۳۲ امتیازی شدند و در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

لیورپول با برد به استقبال رئال رفت

در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر تیم های لیورپول و نیوکاسل مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان کلوپ خاتمه پیدا کرد.

گلزنان لیورپول در این مسابق هداروین نونیز (۱۰) و کودی گاکپو (۱۷) بودند. به این ترتیب شاگردان کلوپ با روحیه بالا به استقبال رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا رفتند.

نیک پوپ، دروازه بان نیوکاسل در دقیقه ۲۲ با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

با این برد لیورپول ۳۵ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی ایستاد

ادامه تیره‌روزی‌های چلسی

روند بازی‌های بد چلسی در هفته‌های اخیر باعث شده بود گراهام پاتر با انتقادهای زیادی مواجه شود. او امیدوار بود امشب این روند را برعکس کرده و با آرامش بیشتری به کارش ادامه دهد.

چلسی که در رقابت‌های مختلف ۴ بازی پیاپی را بدون برد پشت سر گذاشته بود امشب در استمفوردبریج به دنبال پایان دادن به این روند بود تا کمی از زیر بار فشارها شانه خالی کند.

شاگردان گراهام پاتر در شرایطی برابر تیم قعرنشین ساوتهمپتون پا به این دیدار گذاشتند که تصور شکست و باخت در این دیدار خانگی نداشتند اما روند بازی به گونه‌ای پیش رفت که ساوتهمپتون در دقیقه ۴۵ این بازی توسط جیمز وارد پروز به گل رسید، تلاش آبی‌های لندن در ادامه بازی ثمر بخش نبود تا چلسی در خانه یک شکست تلخ را تجربه کند.

چلسی اما با قبول هشتمین باختش که برابر با تعداد بردهایش در این فصل شد، با ۳۱ امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر