لاپورتا: بارسلونا هیچ تخلفی نکرده است

خوان لاپورتا پس از طرح اتهاماتی علیه بارسلونا در روز چهارشنبه متعهد شد از "منافع بارسلونا دفاع کند".

لاپورتا: بارسلونا هیچ تخلفی نکرده است

به گزارش مملکت آنلاین، شبکه رادیویی Ser Catalunya روز چهارشنبه مدعی شد که بارسا بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، مبلغ ۱.۴ میلیون یورو به یک شرکت متعلق به خوزه ماریا انریکز نگریرا پرداخت کرده است.

نگریرا، داور سابق لالیگا، از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۸ در فدراسیون فوتبال اسپانیا نقش داشته است. گفته می شود دلیل این کار توسط سران بارسا این بوده که آن‌ها می‌خواستند اطمینان حاصل کنند که "بی طرفی کامل" در تصمیمات داوری وجود داشته باشد.

بارسا فاش کرد که اقدام قانونی علیه "کسانی که سعی می کنند چهره باشگاه را با کنایه‌های احتمالی علیه شهرت مثبت آن که ممکن است به دلیل انتشار چنین اطلاعاتی ایجاد شود، خدشه دار کنند" انجام خواهد داد.

لاپورتا معتقد است تصادفی نیست که این اتهامات متوجه باشگاه شده است. آن هم در حالی که آن‌ها در صدر جدول لالیگا قرار دارند و برای رویارویی با منچستریونایتد در پلی آف لیگ اروپا در روز پنجشنبه آماده می‌شوند.

او گفت: «تصادفی نیست که این اطلاعات اکنون منتشر می شود. باشگاه بارسلونا در گذشته با یک مشاور خارجی برای دریافت گزارش از بازیکنان رده‌های پایین‌تر فوتبال اسپانیا و یک مشاور داوری قرارداد بسته بود، این خدماتی است که سایر باشگاه‌های اسپانیایی هم آن را انجام می‌دهند.

ژاوی، سرمربی بارسا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "باشگاه بیانیه ای داده است، بنابراین در راستای صحبت‌های باشگاه، من دیگر حرفی برای گفتن ندارم. این اتفاقات مربوط به سال‌هایی است که من در باشگاه نبودم، اما من از باشگاهم دفاع می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر