چلسی رکورد هزینه در نقل و انتقالات لیگ برتر را شکست

۱۲۰ میلیون یورو؛ مالک آمریکایی چلسی رکورد رقم نقل وانتقالات لیگ برتر را شکست

چلسی رکورد هزینه در نقل و انتقالات لیگ برتر را شکست

به گزارش مملکت آنلاین، تاد بولی، مالک باشگاه چلسی در ادامه خریدهای جنجالی خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی این بار با خرید انزو فرناندز، پدیده جوان جام جهانی قطر رکورد نقل و انتقالات در لیگ برتر جزیره را شکست. 

انزو فرناندز که با تیم ملی کشورش، آرژانتین، عنوان قهرمانی جهان را به دست آورده است با مبلغ ۱۰۶.۸ میلیون پوند از بنفیکای لیسبون به چلسی انگلستان آمد تا رکورد رقم نقل و انتقالات در لیگ برتر را نیز جابجا کند. 

رقم قرارداد فرناندز آنهم در بازار نقل و انتقالات زمستانی باعث خشم بسیاری از هواداران فوتبال در جهان شده است. بسیاری می گویند این بازیکن ۲۲ ساله که در تابستان گذشته تنها با ۱۰ میلیون یورو از ریورپلاته آرژانتین به بنفیکا پیوسته است، نمی تواند در طول کمتر از یکسال تبدیل به بازیکن ۱۰۷ میلیون پوندی و یا ۱۲۰ میلیون یورویی شده باشد. 

به جز باشگاه بنفیکای لیسبون که از رقم این قرارداد سود زیادی به جیب زده، مسئولان باشگاه ریورپلاته آرژانتین هم بسیار خوشحالند چرا که بیش از ۲۵ درصد از رقم این قرارداد به آنها تعلق می گیرد. 

پیش از فرناندز، جک گریلیش، بال راست سابق استون ویلا  با ۱۰۰ میلیون پوند به منچسترسیتی، قهرمان دو سال گذشته لیگ برتر انگلستان پیوسته بود و رکورد گران قیمت ترین بازیکن انگلستان را در اختیارداشت. 

حال انزو فرناندز که با درخشش در جام جهانی قطر یکی از پایه های مهم فتح جام جهانی توسط آرژانتین شده، درصدر این لیست قرار گرفته است. 

تاد بولی آمریکایی که پس از مصادره اموال آبراموویچ، مالک روس و پیشین چلسی این باشگاه را نزدیک به سه میلیارد دلار خرید در طول دوازده ماه گذشته بیش از ۸۰۰ میلیون پوند برای خرید بازیکنان هزینه کرده است. 

چلسی با تمام این هزینه ها تنها در جایگاه دهم لیگ برتر فوتبال انگلستان قراردارد و با ۲۲ امتیاز و یک بازی بیشتر از صدرنشین، توپچی های آرسنال، فاصله دارد.

انتهای پیام/

منبع: یورونیوز

ارسال نظر