رونالدو نمی‌تواند در بازی فردا برای النصر به میدان برود

تیم النصر عربستان که با جذب رونالدو در روزهای گذشته به خبرسازترین تیم جهان تبدیل شده، بهره‌مندی از ستاره پرتغالی خود در بازی پنجشنبه تیمش مقابل الطائی را منوط به برآورده کردن سه شرط می‌بیند.

رونالدو نمی‌تواند در بازی فردا برای النصر به میدان برود

به گزارش مملکت آنلاین، کریستیانو رونالدو ستاره ۳۷ ساله پرتغالی که سه‌شنبه در مراسمی باشکوه، رسما به هواداران النصر معرفی شد، پس از جلسه معارفه به تمرین تیم ملحق شد.

در شرایطی که تیم النصر برای بازی فردا مقابل الطائی روی درخشش بمب نقل و انتقالاتی خود حساب باز کرده بود، با بدشانسی روبرو شد و در صورت برآورده نکردن سه شرط، از بازی دادن رونالدو در این بازی منع خواهد شد.

شرط اول مربوط به تعداد بازیکنان خارجی شاغل در تیم است. طبق قوانین لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، هر تیم می‌تواند از ۹ بازیکن خارجی استفاده کند که در حال حاضر کریستیانو رونالدو دهمین خرید خارجی النصر به حساب می‌آید. مدیران النصر اخیرا پیشنهاداتی درخصوص فروش وینسنت ابوبکر و جلال‌الدین ماشاریپوف دریافت کرده‌اند که در حال بررسی شرایط هستند.

مطالبات معوقه باشگاه جئونبوک هیوندای موتورز و جولیانو دی‌پائولا، بازیکن پیشین برزیلی النصر که اخیرا پرداخت شده، دیگر مشکل این تیم است که تا نامه تایید فیفا را دریافت نکند، اجازه ثبت قرارداد رونالدو وجود ندارد.

شرط سوم مربوط به صدور کارت مجوز بین‌المللی رونالدو (TMS) می‌شود که به‌ دلیل حکم محرومیت این بازیکن در لیگ برتر انگلیس، تا سپری شدن آن، صدور کارت بازی نیز به تعویق می‌افتد‌. 

این محرومیت مربوط به پیش از جدایی رونالدو از منچستریونایتد بوده که به‌ خاطر بدرفتاری نسبت به هوادار اورتون، دو جلسه از همراهی تیم محروم شده بود. 

تیم النصر در خال حاضر با ۲۶ امتیاز در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفته و فردا پنجشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در مقابل الطائی صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: النصر

ارسال نظر