لیگ برتر انگلیس: نیوکاسل به آرامی مدعی شد

نیوکاسل برای نخستین‌بار پس از سال ۲۰۰۳ (به جز هفته اول مسابقات) فرصت یافت تا به جمع دو تیم برتر لیگ انگلیس راه پیدا کند.

لیگ برتر انگلیس: نیوکاسل به آرامی مدعی شد

به گزارش مملکت آنلاین، لیگ برتر انگلیس پیگیری شد.

نیوکاسل بالاتر از سیتی، مدعی شد

تیم نیوکاسل در یکی از دیدارهای هفته هفدهم با سه گل لستر سیتی را شکست داد.

کریس وود از روی نقطه پنالتی، میگوئیل آلمیرون و جوئلینتون برای سیاه و سفیدها گلزنی کردند.

شاگردان ادی هاو در تیم نیوکاسل پس از برتری ۳ بر صفر مقابل لسترسیتی در بازگشت از مسابقات ملی، حالا با کسب ۳۳ امتیاز از ۱۶ بازی در رده دوم جدول حضور دارند.

اگرچه آرسنال و منچسترسیتی در بالا و پایین نیوکاسل دو بازی کمتر نسبت به آن‌ها انجام داده‌اند، با این حال نمی‌توان دستاورد نیوکاسل را زیر سوال برد.

سامان قدوس بازی کرد / تاتنهام از شکست فرار کرد

تیم فوتبال تاتنهام از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس و از ساعت ۱۶ امروز در دیداری خارج از خانه به مصاف برنتفورد رفت که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

ویتالی یانلت در دقیقه ۱۵ اولین گل بازی را برای برنتفورد به ثمر رساند، در دقیقه ۵۴ بازهم میزبان پیش افتاد و این بار ایوان تونی برای برنتفورد گلزنی کرد تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، هری کین امیدها را برای هواداران تاتنهام زنده کرد و در دقیقه ۶۵ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا بازی با هیجان بیشتری دنبال شود. تلاش تاتنهام در دقیقه ۷۱ ثمر بخش بود و پیر امیل هویبرگ گل تساوی را به نام خود ثبت کرد تا تاتنهام از یک شکست خارج از خانه فرار کرده و این هفته را با تساوی به پایان ببرد.

سامان قدوس لژیونر ایرانی کشورمان نیز در دقیقه ۶۷ جانشین ماتیاس ینسن شد و ۲۳ دقیقه برای برنتفورد بازی کرد. تاتنهام با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت و برنتفورد نیز با ۲۰ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

سایر بازی ها

در دیگر بازی ها، فولام ۳ بر صفر کریستال پالاس را شکست داد و ولورهمپتون در خانه اورتون ۲ بر یک پیروز شد.

همچنین برایتون ۳ بر یک ساوتهامپتون را شکست داد.

بازی لیورپول و آستون ویلا نیز در پایان نیمه اول دو بر صفر به سود یاران یورگن کلوپ در تیم لیورپول در جریان است و در آخرین بازی امشب آرسنال به دیدار وستهام خواهدرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر