النصر عربستان رقیب پیدا کرد / یک باشگاه قطری هم خواهان کریس رونالدو شد

نشریه «تایمز» انگلیس از پیشنهاد یک باشگاه قطری به «کریستیانو رونالدو» در کنار باشگاه «النصر» عربستان خبر داد.

النصر عربستان رقیب پیدا کرد / یک باشگاه قطری هم خواهان کریس رونالدو شد

به گزارش مملکت آنلاین، در حالی که قرارداد ستاره فوتبال پرتغال با باشگاه منچستر یونایتد به پایان رسیده و او هم‌اکنون هیچ قرارداد باشگاهی ندارد، این نشریه انگلیسی تأکید کرد که رونالدو یک پیشنهاد ۱۷۳ میلیون پوندی از باشگاه النصر و پیشنهادی دیگر به مبلغ کم‌تر از یک باشگاه قطری دارد.

روز گذشته روزنامه اسپانیایی «مارکا» خبر داد که رونالدو تصمیم نهایی خود را درباره پیوستن به باشگاه النصر گرفته و فقط امضای قرارداد باقی مانده است.

همزمان اعلام شد که وی برای امضای قرارداد وارد ریاض شده است.

بر اساس گزارش‌های غیر رسمی پیشنهاد النصر به رونالدو پرداخت سالانه ۲۰۰ میلیون یورو در ازای دو فصل و نیم بازی در این باشگاه است.

همچنین به موجب این قرارداد، رونالدو سفیر عربستان برای ترویج پرونده این کشور جهت میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ با مصر و یونان می‌شود.

روزنامه «آس» اسپانیا نیز خبر داد که رونالدو پیش‌تر به باشگاه فرانکفورت آلمان پیشنهاد همکاری داده که این باشگاه از این موضوع استقبال نکرده است.

در حاشیه بازی پر گل پرتغال و سوئیس، فیلمی از رونالدوی نیمکت‌نشین این بازی منتشر شد که در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره پذیرفتن پیشنهاد باشگاه النصر گفت: «نه، به النصر نرفته‌ام، الان تمرکزم روی جام جهانی است».

انتهای پیام/

منبع: میدل ایست نیوز

ارسال نظر