ابراهیم تاتلیسس، برای انتخابات مجلس ترکیه کاندیدا شد

ابراهیم تاتلیسس خواننده محبوب سبک آرابسک ترکیه که پیش از این ۴ بار برای معرفی به عنوان نماینده حزب عدالت و توسعه (AKP) از شرق ترکیه در انتخابات مجلس اقدام کرده بود، بار دیگر این حرکت را تکرار کرد.

ابراهیم تاتلیسس، برای انتخابات مجلس ترکیه کاندیدا شد

به گزارش مملکت آنلاین، به گزارش روزنامه جمهوریت، ابراهیم تاتلیسس ۷۰ ساله این بارهم از شهر محل تولدش یعنی شانلی اورفا اقدام به حضور در انتخابات پارلمان ترکیه به عنوان نماینده حزب متبوع دولت کرده است. این حزب تاکنون تاتلیسس را به عنوان نماینده خود در شانلی اورفا معرفی نکرده است.

ابراهیم تاتلیسس که تاکنون ۳۵ آلبوم موسیقی از جمله ماوی ماوی را منتشر کرده و در فیلمی به همین نام بازی هم کرده هنگام ثبت نام در دفتر حزب عدالت و توسعه شانلی اورفا گفت: من اینجا هستم تا به اورفای خود خدمت کنم.

این خواننده محبوب که سال ۲۰۱۱ در شیشلی به سرش شلیک شد اما زنده ماند بیان کرد: ۵۰ بار کاندید شدم ۱۰۰ بار دیگرهم برای اورفا کاندیدا خواهم شد.

تاتلیسس که از دوستان رضا ضراب بازرگان ایرانی متهم به فساد اقتصادی هم بوده توضیح داد: هدف من حل مشکلات شانلی اورفا و خدمت به این شهر است میخواهم یک نفس تازه به شانلی اورفا بیاورم.

این خواننده که علی رغم محبوبیت گسترده اش تاکنون با چندین اتهام خشونت علیه زنان روبرو بوده گفت: می خواهم کارهای زیبا و خدمات خوب برای شانلی اورفا از خودم به جا بگذارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر