به قانون‌گذاری فضای مجازی معتقدیم، اما نه با طرح صیانت

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفت که این سازمان به قانون‌گذاری در زمینه فضای مجازی معتقد است، اما نه به شیوه‌ای که در حال حاضر و در طرح صیانت به آن پرداخته می‌شود.

به قانون‌گذاری فضای مجازی معتقدیم، اما نه با طرح صیانت

به گزارش مملکت آنلاین، نشست خبری پایان سال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران امروز برگزار شد. حسین اسلامی دراین نشست اظهار کرد: ما به این موضوع قائلیم که باید در حوزه فضای مجازی قانون‌گذاری باشد و با متخلفین برخورد شود، اما به این شیوه‌ای که در حال حاضر و در طرح صیانت به آن پرداخته می‌شود، قائل نیستیم، دیدگاه‌هایمان را هم فارغ از دیدگاه‌های سیاسی مطرح کردیم. پیشنهاد ما این است به نصر فرصت دهند در همکاری با وزارت ارتباطات، به ارائه قانون بپردازد. در این زمینه یک قانون هم کفایت نمی‌کند و چندین قانون نیاز است.

وی ادامه داد: با وجود مطالبی که در فضای مجازی درباره موافقت سازمان نصر با طرح صیانت مطرح شده، ما در آخرین بیانیه‌ی خود، مخالفت خود را به‌صورت شفاف از منظر صنفی اعلام کردیم. رویکردمان هم این است که این اظهارات فقط به‌صورت انتقادی نباشد، بلکه پیشنهاداتی را هم ارائه دهیم. همچنین تعاملاتی با قوه قضاییه، دولت و معاونت دادستانی داشتیم تا بتوانیم در زمینه قانون‌گذاری فضای مجازی، همکاری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر