پایان مذاکرات ایران و آمریکا در مسقط با تفاهم طرفین برای ادامه گفت‌وگوها

سخنگوی وزارت امور خارجه پیامی در حساب شخصی خود در شبکه ایکس منتشر کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، متن پیام اسماعیل بقایی در شبکه ایکس به شرح زیر است:

« مذاکرات ایران و آمریکا در مسقط با تفاهم طرفین برای ادامه گفتگوها خاتمه یافت. طرفین ضمن تبیین دیدگاه‌ها و مطالبات خود، تفاهم کردند که در مشورت با پایتخت‌ها راجع به دور بعدی گفتگوها تصمیم گیری نمایند.»

انتهای پیام/

ارسال نظر