یک مدیرعامل زن جایگزین ایلان ماسک در توییتر

ایلان ماسک اعلام کرد که یک مدیرعامل جدید برای توئیتر پیدا کرده و به زودی مدیریت را به او واگذار خواهد کرد.

یک مدیرعامل زن جایگزین ایلان ماسک در توییتر

به گزارش مملکت آنلاین، به گفته ماسک، مدیرعامل جدید که یک زن است، در هفته‌های آینده مدیریت شرکت توئیتر را به عهده خواهد گرفت. مدیر فعلی توئیتر نامی از این زن نبرد.

ماسک در توئیتی نوشت: «خوشحالم که اعلام کنم یک مدیرعامل جدید برای شرکت توئیتر در نظر گرفته‌ام. او تا شش هفته دیگر شروع به کار خواهد کرد.»

ایلان ماسک که از زمان خرید شرکت توئیتر در ماه اکتبر به عنوان رئیس این شرکت فعالیت می‌کرده، گفت که پس از حضور مدیرعامل جدید، رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری توئیتر خواهد شد و بر عملکرد محصول، نرم افزار و سیستم نظارت خواهد کرد.

در ماه دسامبر، ماسک یک نظرسنجی در توئیتر انجام داد و از کاربران پرسید که آیا باید از سمت مدیرعاملی توئیتر کناره‌گیری کند یا خیر که با رای مثبت اکثریت کاربران مواجه شد.

ماسک سپس گفت که از نتایج نظرسنجی تبعیت خواهد کرد، اما بعداً عقب‌نشینی کرد و گفت: «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق بیایم که بتواند این کار را بپذیرد، مدیریت را واگذار می‌کنم» او در ماه فوریه بار دیگر تاکید کرد که قصد دارد تا پایان سال، جانشینی پیدا کند.

ماسک به دلیل یک سری تغییرات سیاستی در توئیتر با انتقاداتی مواجه شده است که اغلب بدون توجیه روشن صورت می‌گیرد و نگرانی‌هایی را در مورد تأثیر آن بر کاربران توئیتر ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر