رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی: نصب دوربین‌های جدید توسط آژانس کذب است

رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: خبر دسترسی به افراد و اماکن سه‌گانه مورد ادعای آژانس و یا نصب دوربین‌های جدید کذب است.

رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی: نصب دوربین‌های جدید توسط آژانس کذب است

به گزارش مملکت آنلاین، نور نیوز در توییتی نوشت: مهمترین نتیجه سفر مدیرکل آژانس به تهران، دستیابی به الگوی مشترک برای تسریع در همکاری‌های پادمانی در چارچوب وظایف ایران و اختیارات قانونی آژانس با رعایت قانون اقدام راهبردی بوده است. خبر دسترسی به افراد و اماکن سه‌گانه مورد ادعای آژانس و یا نصب دوربین‌های جدید کذب است.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از سفر به تهران در کنفرانس خبری به ارزیابی سفر خود به ایران پرداخت و گفت : ما باید اطمینان حاصل کنیم که توانایی لازم برای بازرسی از سایت‌ها را دراختیار داشته باشیم. آنچه که‌ مهم است این است که بتوانیم حساب هر گرم مواد غنی‌سازی شده را داشته باشیم و این محور تبادل نظرات ما بوده است. ما درخصوص شماری از اقدامات ملموس ازجمله دسترسی به اطلاعات و برخی مکان‌ها به توافق رسیدیم.
وی افزود: ما به زودی دیدارهای فنی با ایران خواهیم داشت‌.

گروسی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا «تمامی تجهیزات نظارتی» دوباره نصب خواهد شد که در تابستان گذشته و به دنبال اقدامات متقابل ایران پس از صدور قطعنامه ضدایرانی در نشست پیشین شورای حکام غیرفعال شده بود، گفت: بله.

اگرچه به گفته او، این اقدام در برخی محل‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر