تجربه عکس‌های «حکایت عاشقی» به روایت ساسان مویدی

سومین نشست گفتگوی پودیوم میزبان ساسان مویدی عکاس ایرانی با بیش از چهار دهه فعالیت عکاسی مستند خواهد بود.

تجربه عکس‌های «حکایت عاشقی» به روایت ساسان مویدی

به گزارش مملکت آنلاین، سومین نشست از مجموعه نشست‌های «گفتگوی پودیوم - Podium Talk» میزبان ساسان مویدی عکاس ایرانی پیشکسوت با بیش از چهار دهه فعالیت عکاسی مستند است.

مویدی در این نشست درباره روند اجرایی مجموعه عکس «حکایت عاشقی» صحبت خواهد کرد.

سلسله نشست های گفتگوی پودیوم، یکی از فعالیت‌های گروه عکس «پودیوم» است و این گروه هر بار میزبان یک عکاس فعال در حوزه فیچر ورزشی خواهد بود و حضور در این نشست آزاد و رایگان است.

مویدی متولد ۱۳۳۸ است و یکی از اولین روزنامه نگارانی بود که حمله شیمیایی صدام را در حلبچه ثبت کرد که امروز به تصاویر نمادین این فاجعه تبدیل شده است.

او درباره ورود حرفه ای خود به عکاسی جنگ گفته است: اوایل سال ۵۸ داوطلبانه به سربازی رفتم و از سال ۶۰ در واحد عکاسی انتشارات سروش زیرنظر زنده یاد بهمن جلالی کارم را ادامه دادم و تا امروز دوربین همیشه با من بوده است و نمی توانم بدون آن زندگی کنم.

ساسان مویدی عکاس پیشکسوت که بیشتر با دو مجموعه بمباران تهران و حلبچه به شهرت رسید عکس های قابل توجهی بسیاری دارد که علاقه مندان می توانند در سایت شخصی این عکاس به تماشای آنها بنشینند.

علاقه‌مندان می‌توانند روز پنجشنبه ۲ آبان ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه وارطان به آدرس تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۵۱۴ مراجعه کنند

منبع: ایرنا

ارسال نظر