محمدحسین مهدویان: «ماجرای نیمروز» ادامه پیدا نمیکند

مهدویان ضمن اعلام ادامه پیدا نکردن ساخت فیلم‌ ماجرای نیمروز، گله‌هایی نیز کرد.

محمدحسین مهدویان: «ماجرای نیمروز» ادامه پیدا نمیکند

به گزارش مملکت‌آنلاین، کارگردان ماجرای نیمروز؛ رد خون  گفت: ماجرای نیمروز ادامه پیدا نمیکند. فعلا که چنین تصوری ندارم. مهمترین دلیلش این که دیگر علاقه‌ای ندارم که راجع به موضوعات سیاسی فیلم بسازم، به خاطر اینکه به عنوان یک فیلم به آن توجه نمی‌شود و مدام آدم هایی که آن را می‌بینند در فضای سیاست زده جامعه ایران مشغول نیت‌خوانی و ‌کشف یک رمز عجیب و غریب از دلایل ساخت فیلم و نیت فیلم‌سازان هستند. شاید کسی دوست داشته باشد فیلمی با موضوع جاسوسی یا سیاسی بسازد خب باید چکار کند؟

تا وقتی این فضا وجود دارد،  ترجیح می‌دهم فیلم سیاسی نسازم. طبیعتا ماجرای نیمروز بدون رویکرد سیاسی هویت خودش را از دست می‌دهد. برای ساخت رد خون اینقدر دردسرها زیاد بود و اذیت شدم که مطمئنم ماجرای نیمروز اگر بخواهد ادامه داشته باشد و در مقاطع بعدی بخواهم راجع به این موضوع فیلم بسازم اصلا مجوز نخواهد گرفت.

من فیلمسازم، فعال سیاسی نیستم. ترجیح می‌دهم یک گوشه بنشینم و فیلمم را بسازم. وقتی ماجرای نیمروز ؛ رد خون را ساختم در این سال‌ها مدام ناچار بودم با آدم‌هایی معاشرت کنم که خیلی هم‌نشینی با آنها برایم جذاب نبود. به خاطر فیلمی که دوست دارم بسازم ناچار بودم آنها را قانع و متفاعد کنم و با آنها هم صحبت و هم کلام بشوم این موضوعات برایم جذاب نیست و حوصله آن را ندارم پس ادامه نخواهم داد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر