اعلام برنامه‌های فرهنگی هفته مشهد

برنامه‌های هفته مشهد به مناسبت ۱۰ دی، روز ملی مشهد، اعلام شد.

اعلام برنامه‌های فرهنگی هفته مشهد

به گزارش مملکت آنلاین، بامشکی معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد، گفت: همزمان به مناسبت «روز مشهد»، سینماها، باغ ها، خانه‌های تاریخی، تئاترها، کتاب فروشی ها، برخی از مجموعه‌های آبی و سالن‌های ورزشی مشهد برای زائرین و مجاورین هدیه ویژه‌ای در قالب تخفیفات دارند، لذا علاقمندان برای بهره مندی از این تخفیفات می‌توانند با مراجعه به سایت mizban.mashhad.ir یا اپلیکلیشن همراه مشهد از تخفیف‌ها در بازه زمانی این ۱۰ روز و ظرفیت مجموعه‌ای که این خدمات را ارائه می‌دهند، مطلع شوند.
او افزود: لیست مجموعه‌هایی که در این ۱۰ روز تخفیفات خود را به مردم ارائه می‌دهند هنوز در حال تکمیل است و مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه «روز مشهد» واقع در فرهنگسرای بهشت نسبت به قرار گرفتن در این لیست اقدام کنند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر تلفن ۱۳۷ در خدمت مجاوران و زائران عزیز می‌باشد.
معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد ادامه داد: به مناست روز مشهد قرار است نشان مشهدالرضا (ع) به مفاخر مشهد و کسانی که باعث شده اند، نام مشهد در عرصه‌های ملی و بین المللی بدرخشد اهدا شود.
گفتنی است، موزه مرکزی حرم مطهر امام رضا (ع)، گنجینه قرآن و نفایس، موزه آرامگاه فردوسی، موزه بزرگ خراسان، موزه علوم زمین، بنای هارونیه، موزه نادری و موزه تاکسیدرمی با ۵۰ درصد تخفیف خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر