آغاز بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در بوشهر

بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی روز یکشنبه با حضور شماری از علاقه مندان به این هنر در بوشهر آغاز شد.

به گزارش مملکت آنلاین، سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر  اظهار کرد: بخش استانی به مدت ۲ روز از صبح تا ساعت ۱۸ با اجرا برنامه‌هایی فاخر برگزار می شود.

رسولی افزود: امشب نیز در ادامه شنیدن قصه‌های متنوع و دلخواه نشست بررسی و کارشناسی قصه‌های راه یافته به مرحله استانی برگزار می‎‌شود.

وی ادامه داد: فردا نیز از ساعت هشت صبح قصه‎‌های راه یافته بازگو و از سوی داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رسولی عنوان کرد: بعد از ظهر فردا دوشنبه نیز ساعت ۱۶ اختتامیه بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: امسال در استان رشد فزاینده ای به لحاظ شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی محقق شده و بیش از ۲۰۰ اثر فاخر به مرحله استانی راه یافته که داوران آنها را ارزیابی و ۴۰ قصه بومی محلی را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: شعار امسال جشنواره نیز " با قصه لبخند بسازیم" است که این شعار اشاره به نقش قصه برای ایجاد شادی و نشاط به عنوان زمینه ساز زندگی سالم برای جامعه است.

رسولی گفت: در این راستا از خانواده‌ها و بویژه کودکان دعوت می‌‎شود برای شرکت در برنامه‌های قصه خوانی شرکت و استفاده کنند.

سوسن حیاتی، زهرا جهان افروزیان، ناهید پذیرایی و ماه بی بی صفری پور داوران و مسعود مشایخی ناظر بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان بوشهر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر