نشست مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با کارمندان

نشست مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با کارمندان این مجموعه با حضور مشاورین، معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه ملی در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس برگزار شد.

نشست مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با کارمندان

به گزارش مملکت آنلاین، به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امروز یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱، نشست مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با کارمندان این مجموعه با حضور مشاورین، معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه ملی در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس برگزار شد.
قرائت آیاتی از کلام الله مجید زینت بخش و مطلع این مراسم بود و در ادامه کلیپ هایی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط معاونت های مختلف موزه پخش شد.
در ادامه سردار ناظرضمن گرامیداشت ایام ماه شعبان، پیشاپیش فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان  را به کارکنان مجموعه تبریک گفت.
مدیر عامل موزه همچنین به همکارانی که در طول سال گذشته با از دست دادن عزیزان خود داغدار شدند تسلیت گفت.
وی در ادامه به پاس قدردانی از زحمات کلیه همکاران در  بخش های مختلف این مجموعه گزارشی از عملکرد معاونت های مختلف موزه در سال گذشته را ارائه کرد  و از فعالین بخش های مختلف تقدیر و تشکر کرد.
سردار ناظر با تاکید بر اینکه اساس برنامه های ما در سال آینده بر اساس سند راهبردی در اساسنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهد بود، گفت: انتقال فرهنگ وارزش های والای جهاد و حماسه به نسل نوجوان و جوان از اولویت های اصلی ما در بحث موزه داری است و امیدواریم با تلاش یکایک عزیزان در این مجموعه ملی شاهد افزایش حضور دانش آموزان در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.
سردار ناظر با اشاره به اهمیت حضور در فضای جامعه گفت: راه اندازی موزه های سیار و استقرار در محلات و مدارس سطح استان تهران از دیگر برنامه های ما در سال آینده خواهد بود.
وی افزود: تجهیز موزه به تکنولوژی های روز دنیا، افزایش آمار بازدید از مجموعه، انتشار کتب در حوزه دفاع مقدس، طراحی و چیدمان فضای باز موزه، راه اندازی موزه های تخصصی انقلاب اسلامی، زنان در دفاع مقدس، تهران در دفاع مقدس و... از دیگر برنامه های موزه در سال آینده خواهد بود.
در پایان این مراسم سردار ناظر به همراه جمعی از معاونین موزه به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی اقدام به کاشت نهال در فضای باز موزه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر