زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با توجه به استقبال داوطلبان و با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه تمدید می شود.

به گزارش مملکت آنلاین، سیدکامل تقوی‌نژاد، گفت: تا پایان روز چهارشنبه ۱۵۰هزار نفر در این آزمون نام نویسی کردند که درپی استقبال صورت گرفته و درخواست‌های واصله، زمان ثبت نام تمدید می گردد.

تقوی‌نژاد، تعداد شاغلین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بیش از ۵۲۲هزار نفر عنوان و تصریح کرد: در مجموع ۵۷۹ هزار و ۱۷۴ پست سازمانی مصوب در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰هزار و ۶۲۹ پست با تصدی و ۳۵۸ هزار و ۵۴۵پست بلاتصدی است و بقیه شاغلین به صورت تبصره‌ای، طرحی و شرکتی با این وزارتخانه همکاری دارند.

تقوی‌نژاد، تاکید کرد:  بر اساس بررسی و نیازسنجی صورت گرفته در حوزه سلامت کشور بالغ بر ۱۸۵ هزار نیرو نیاز است که انتظار داریم همکاری لازم در زمینه صدور مجوز جذب و بکارگیری نیروی انسانی برای رفع این چالش مهم هم چنان تداوم داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، با اشاره به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در زمینه افتتاح و راه‌اندازی پروژه های عمرانی و بیمارستانی حوزه سلامت کشور، عنوان کرد: در سال‌های اخیر تعداد زیادی بیمارستان، مرکز بهداشتی درمانی، پایگاه اورژانس ۱۱۵، بلوک زایمانی و اورژانس بیمارستانی، راه‌اندازی شد که این مراکز و بیمارستان‌ها، نیازمند تامین هرچه سریع‌تر نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی مطلوب تر به مردم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر