فوت ۴۲۴ بیمارکرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اعلام آخرین آمار بیماران مبتلا به کرونا در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

 فوت ۴۲۴ بیمارکرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در ایران

به گزارش مملکت‌آنلاین، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۸۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۲۳۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۳۷ هزار و ۴۰۹ نفر رسید البته خوشبختانه تاکنون ۵۰۹ هزار و ۹۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته لاری  ۵۴۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون پنج میلیون و ۱۴۷ هزار و ۲۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 

ارسال نظر