تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی تهران با ۴ دانشگاه اندونزی امضا شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم امضای تفاهم نامه با ۴ دانشگاه اندونزی گفت: ما در صدد همکاری با کشورهای دیگر در تبادل دانش هستیم.

تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی تهران با ۴ دانشگاه اندونزی امضا شد

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، به منظور گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و ۴ دانشگاه اندونزی به امضا رسید.

دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه این نشست گفت: تفاهم نامه گسترش همکاری های بین المللی آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و ۴ دانشگاه اندونزی به امضا رسید که بر اساس این تفاهم نامه همکاری های مشترک در زمینه تبادل استاد و دانشجو و انجام پروژه ها و مقالات تحقیقاتی مشترک صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران در منطقه مدیترانه شرقی بین ۲۲ کشور منطقه به لحاظ معیارهای آموزشی، پژوهشی و درمانی رتبه نخست را دارد گفت: ما باید این ویژگی را حفظ و تقویت کنیم.

قناعتی با بیان موفقیت دانشگاه علوم پزشکی تهران در انتقال تکنولوژی آموزشی به خارج از کشور، به تاسیس دانشگاه سبطین در کشور عراق اشاره کرد و گفت: دانشگاه سبطین با وجود ۶۰۰ دانشجو، بزرگترین پروژه آموزشی در حوزه بین الملل است و این در تاریخ ایران بی نظیر است.

وی روابط بین المللی را حیات یک دانشگاه نسل ۴ و ۵ عنوان کرد و با اشاره به سیاست های دانشگاه برافزایش ارتباطات بین المللی گفت: ما درصدد همکاری با کشورهای دیگر در تبادل دانش هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر تقویت نمایش توانمندی های دانشگاه در حوزه بین الملل تصریح کرد: تولیدات ما در حوزه فناوری زیاد است و باید به زنجیره تامین جهانی بپیوندیم و در عرصه جهان تولیداتمان و توانمندی‌هایمان را به دنیا نشان دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر