زمان انتشار کارت آزمون دکتری رشته‌های علوم پزشکی مشخص شد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی_فناوری‌محور رشته‌های علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی را اعلام کرد.

زمان انتشار کارت آزمون دکتری رشته‌های علوم پزشکی مشخص شد

به گزارش مملکت آنلاین، محمدمهدی نوروز شمسی درباره زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی_فناوری‌محور رشته‌های علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این آزمون در روز پنج‌شنبه ۴ آبان ماه برگزار می‌شود. به طور معمول، فرایند توزیع کارت ورود به جلسه ۴ روز قبل از زمان برگزاری آغاز می‌شود و کارت آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. کارت آزمون دکتری از اول آبان ماه در از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دوشنبه ۹ مرداد ماه آغاز شد و روز ۱۵ مرداد ماه به پایان رسید. پیشتر اعلام شده بود، ثبت‌نام آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی  و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور رشته‌های علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی از روز دوشنبه ۲۲ خردادماه آغاز می‌شود و در روز ۳۰ خرداد به پایان می‌رسد.

بر اساس تقویم برگزاری آزمون‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که این آزمون در پنج‌شنبه ۴ آبان ماه برگزار می‌شود. 

این دوره از آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) یا دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی برای اولین بار از پذیرش رشته‌های تخصصی داروسازی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر