فردا، قیمت نهایی بلیت سینماها و اکران فیلم‌های نوروزی اعلام می‌شود

شورای صنفی نمایش در جلسه‌ای با معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی قیمت نهایی بلیت سینماها و اکران فیلم‌های نوروزی را تعیین می‌کند.

فردا، قیمت نهایی بلیت سینماها و اکران فیلم‌های نوروزی اعلام می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، اگرچه قرار است اکران چند فیلمی که الان روی پرده سینماها هستند در تعطیلات نوروز هم ادامه داشته باشد اما هنوز برنامه رسمی اکران نوروزی به روال هر سال مشخص و اعلام نشده است.

سازمان سینمایی و شورای صنفی معمولا از میانه اسفندماه در تدارک بررسی فیلم‌های متقاضی برای اکران نوروزی قرار می‌گیرند اما امسال به نظر می‌رسد با توجه به همزمانی نوروز با ماه رمضان و نیز ادامه اکران چهار فیلم کمدی در عید، فیلم‌های چندانی متقاضی نمایش عمومی در این مقطع نیستند. در این زمینه حتی مسئولان سینمایی هم پیگیر نمایش برخی فیلم‌هایی مطرح و پربازیگر شدند که از جشنواره سال قبل هنوز به اکران درنیامده‌اند.

با این حال قرار است این موضوع به همراه قیمت بلیت سینماها فردا، یکشنبه هفتم اسفندماه بررسی شود. همایون اسعدیان (دبیر شورای صنفی نمایش) به ایسنا گفت: قیمت بلیت سینما حتما افزایش خواهد داشت و شورای صنفی نمایش هم پیشنهادهایی دارد که تمام این‌ها به همراه فیلم‌های نوروزی در جلسه با آقای ایل‌بیگی (معاون نظارت و ارزشیابی) تصمیم‌گیری خواهد شد.

در حال حاضر فیلم‌های «بخارست»، «ملاقات خصوصی»، «چپ راست»، «پالتو شتری» و «خط استوا» از جمله فیلم‌های روی پرده هستند که پیش‌تر گفته شده اکران آن‌ها در نوروز هم ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر