تمدید کارت‌های ملی قدیمی تا ۱۴۰۵

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: افرادی که تاکنون اقدام به تعویض و الکترونیکی شدن کارت ملی‌ قدیمی خود نکرده‌اند، اعتبار کارت آنها تا سال ۱۴۰۵ تمدید شد و فرصت تعویض دارند.

تمدید کارت‌های ملی قدیمی تا ۱۴۰۵

به گزارش مملکت آنلاین، مجتبی یکتامنش افزود: تمام شهروندان دارای کارت ملی قدیمی می‌توانند بدون محدودیت در انتخابات شرکت کنند و اعتبار کارت های آنها تا ۲ سال آینده تمدید شد.

وی افزود: تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تمام دفاتر ادارات و مراکز ثبت احوال استان فعال و آماده رفع مشکلات شناسنامه‌ای شهروندان هستند.

مدیرکل سازمان ثبت احوال اصفهان تصریح کرد: افرادی که کارت ملی یا شناسنامه مفقودی دارند نیز می‌توانند هرچه سریعتر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست کارت یا شناسنامه جدید کنند.

وی ادامه داد: برخی از افراد دارای شناسنامه مخدوش(دچار آب‌خوردگی و مشخص نبودن عکس، پارگی و دستکاری شده) هستند که این افراد نیز با مراجعه به ادارات ثبت احوال می‌توانند برای صدور شناسنامه جدید و دریافت کارت ملی اقدام کنند.

یکتامنش در باره تعداد رای اولی‌ها بیان داشت: این آمار را وزارت کشور اعلام می‌کند اما طبق اعلام دبیر ستاد انتخابات اصفهان ۱۹۰ هزار نفر رای اولی در استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

وی همچنین تاکید کرد: اخیرا شایعه‌ شده است که یارانه افراد دارای شناسنامه قدیمی قطع می‌شود که این مطلب صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر