شاخص بورس افت کرد

شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۶۵۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۸۰ واحدی ایستاد.

شاخص بورس افت کرد

به گزارش مملکت آنلاین، در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۴۱واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۳۷۳ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۶۵۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۸۰ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۵ هزار و ۱۶۳ میلیارد تومان رسید. «کچاد»، «فملی» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «شستا» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۰ هزار و ۴۹۱ واحدی روی پله ۸۵۵ هزار و ۸۸۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲۴ هزار و ۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۵ هزار و ۱۶۳ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۲۴۳ واحدی روی پله ۳۱ هزار و ۹۶۶ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۸ هزار و ۳۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۵ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳ هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «بانک ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های کچاد، ثمسکن، وتوصا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های فباهر، بنیرو و سصف‌ها بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های غشهداب، ثباغ و سپیدار بیشترین افزایش قیمت و سهام بکابل، سبزوا و بزاگرس بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، سیر و وملی یشترین عرضه فروش را نماد‌های فیروزا، همای و افران در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات واعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، آوند و اوصتا در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های خودرو، خساپا و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها خودرو، خساپا و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۲۱۴، دی بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر